مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : اولویت احداث اماکن ورزشی جدید با مناطق کم برخوردار است اقدام خانواده مدلل حمایت خیرین از ورزش را نهادینه می‌کند .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نشست هماهنگی پیرامون احداث ۱۵ فضای ورزشی روباز در سطح محلات شهر کرمانشاه با حضور سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان استان، شهردار کرمانشاه، آموزش و پرورش و نماینده خانواده مدلل در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 سالاری معاو‌ن عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اجرای سریع این پروژه‌ها گفت : این فضا‌های ورزشی در ابعاد کوچک و بصورت چمن مصنوعی و یا رشته‌های توپی به منظور استفاده علاقه‌مندان در محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر کرمانشاه اجرایی خواهند شد.

او خواستار تهیه نقشه اجرایی و جانمایی زمین‌ها و همچنین برنامه زمانبندی برای اجرای این پروژه‌ها از سوی ورزش و جوانان، شهرداری کرمانشاه و آموزش و پرورش شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با قدردانی از نیت خیر خانواده مدلل در کمک به توسعه امکانات ورزشی در سطح شهر کرمانشاه گفت:این اقدام ارزشمند که برای نخستین بار است در این سطح در استان کرمانشاه انجام می‌شود بدون شک فرهنگ «خیرین ورزش یار» را در کرمانشاه نهادینه خواهد کرد.

او افزود:نقشه اجرایی این زمین‌ها از سوی ورزش و جوانان در حال تهیه است.

صابر رحیمی افزود:این اماکن ورزشی در راستای ایجاد امکانات و شرایط مناسب در ابعاد ۲۰ در ۴۰ جهت پرداختن نوجوانان و جوانان و سایر علاقه‌مندان به ورزش در محلات مختلف شهر ایجاد خواهد شد.

او از اولویت بندی اجرای این فضا‌های ورزشی و اجرای ان‌ها در مناطق محروم با حمایت شهرداری کرمانشاه خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

نشست هماهنگی پیرامون احداث ۱۵ فضای ورزشی روباز در سطح محلات شهر برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.