مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۵ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان خبرداد.

آزادی تعداد ۱۵ مددجوی جرائم غیر عمد استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدحجت الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در جلسه هیات امناء ستاد دیه استان که در دفتر امیری مدیر کل اداره زندان‌های استان برگزار شد از آزادی تعداد ۱۵ نفر مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندان‌های استان خبرداد.

او گفت: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۳۱ میلیارد ۱۶۱ میلیون ریال است که پس از اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات این تعداد و همچنین مشارکت مددجویان در نهایت با پرداخت مبلغ ۷ میلیاردو ۷۷ میلیون ریال زمینه آزادی این تعداد فراهم شد.

موسوی قوام افزود: این تعداد از مددجویان مربوط به زندان‌های کرمان، شهربابک، رفسنجان، سیرجان، بم و جیرفت می‌باشند که تعداد ۲ نفر محکوم به پرداخت دیه در حودادث شبه عمد، ۸ نفر محکومین مالی و مابقی محکومین مهریه و نفقه می‌باشند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: هم اکنون تعداد ۲۰۳ نفر مددجوی واجد الشرایط در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌نمایند که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از آمار محکومین غیر عمد استان در حال حاضر تعداد ۲۱ مددجو از سنوات سال قبل در زندان تحمل حبس می‌کنند. هدف ستاد دیه استان آزادی این تعداد می‌باشد در واقع این افراد در اولویت آزادی از طریق ستاد دیه می‌باشند.

رمضان امیری مدیر کل اداره زندان‌های استان هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه از تعدادی از اتحادیه‌ها و اصناف شهر کرمان در این جلسه دعوت بعمل آمده همگی اعلام داشتند حاضر به مشارکت و همکاری در ساخت ساختمان ادراری ستاد دیه استان می‌باشند امیدواریم در روز‌های اینده هر چه سریعتر عملیات ساخت این ساختمان آغاز شودتا شاهد خدماتی شان و منزلت این قشر آسیب دیده از جامعه باشیم.

انتهای پیام/س


مشارکت و همکاری اتحادیه‌ها و اصناف کرمان در ساخت ساختمان اداری ستاد دیه استان کرمان

برچسب ها: دادگستری ، ستاد دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار