صبح امروز سومین جلسه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اعضاء ستاد نهضت سبز استان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از وضعیت موجود و برنامه ابلاغی سازمان جنگل‌ها، در خصوص هر چه با شکوهتر برگزار نمودن مراسمات روز ۱۴ آذر که به عنوان نهضت درختکاری مشارکتی برای ایرانی سرسبز در سراسر کشور نامگذاری شده است پرداخت و گفت : همه ما بایستی دست به دست هم داده تا این نهضت را فراگیر کرده و فرهنگ حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی را در بین تمامی اقشار مردم ترویج کنیم.

او گفت : تمامی حاضرین ضمن اعلام همکاری ظرفیت‌های خود را برای مشارکت اعلام داشتند.

کولانی افزود : این مراسم در ۱۴ آذر ماه همزمان با سراسر کشور در سطح استان کرمانشاه ۸۴۲۰۰۰ اصله نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و حوزه‌های آبخیز با گونه‌های بلوط، بادام تلخ، ارژن، گلابی وحشی، کشت خواهد شد.

او افزود : مردم همیشه در صحنه استان ۱۷۳۰۰ کیلوگرم انواع بذر درختان جنگلی را در دل خاک عرصه‌های منابع طبیعی و حوزه‌های آبخیز جای خواهد داد تا در دل زمین تولدی دوباره را تجربه کنند.

کولانی گفت : در آذر ماه مهر ورزان به طبیعت نهضتی فراگیر برپا خواهند کرد تا سرسبزی را به ۳۴۸۳ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی و حوزه‌های آبخیز برگردانند .

 

 

انتهای پیام/د

دست به دست هم داده تا نهضت درختکاری فراگیر شود

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.