متخصص دفتر منطقه اس آزانس توسعه عمران سازمان ملل متحد از آمادگی این دفتر برای انتقال تجارب و پروژه‌های توسعه محور در غرب مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرانسیسکو سانتوس  متخصص دفتر منطقه اس آزانس توسعه عمران سازمان ملل متحد با اشاره به  آمادگی این دفتر برای انتقال تجارب و پروژه‌های توسعه محور در غرب مازندران بر تمرکز در ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و برند سازی و ضرورت برنامه ریزی متناسب با حفظ جایگاه گردشگری و کشاورزی و آموزش جوامع محلی تاکید نمود.
 
بدنبال تفاهم نامه فی مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دفتر عمران سازمان ملل متحد جهت توسعه پایدار منطقه‌ای  نمایندگان این وزارتخانه با حضور مسولان سه شهرستان رامسر، تنکابن و عباس آباد نشستی در سالن کنفرانس هتل قدیم رامسر  در جهت ارزیابی فرصت‌های سرمایه گذاری توسعه‌ای و همکاری جهت به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها و ایجاد اشتغال پایدار با رویکرد توانمند سازی جوامع محلی  با همکاری بنیاد در حال ثبت توسعه پایدار هیرکان برگزار شد.

محمد آزاد فرماندار رامسر با اشاره به یک قرن مهمان نوازی در رامسر از آمادگی برای حمایت‌های لازم در این خصوص خبر داد و از برخی فرصت‌های توسعه و اشتغال این شهرستان بازدید بعمل آمد.
 
انتهای پیام/س
 

آمادگی دفتر عمران سازمان ملل در  انتقال تجارب  توسعه محور در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.