با دیدن این ویدئو مشاهده خواهید کرد که همچنان افراد نیکوکاری وجود دارند که تمایلی به شناخته شدن ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدن و شنیدن اخباری در خصوص اقدام پنهانی و خیرخواهانه نیکوکاران و کمک به فقرا بسیار می‌تواند تسلی خاطر شود و اینکه هنوز افرادی هستند که قصد آن‌ها خودنمایی و دیده شدن نیست مرحمی خواهد بود برای نیازمندان.

به تازگی گفته شده در یک سال اخیر یک حامی اسرارآمیز به افراد فقیر در منطقه‌ای از استانبول به طور پنهانی کمک می‌کند و بدهی‌های آن‌ها را در فروشگاه‌های مواد غذایی پرداخت می‌نماید.

هفته گذشته بسیاری از افراد فقیر در توزلا که منطقه کشتی‌سازی واقع در سمت آسیایی استانبول است از پرداخت بدهی‌هایشان توسط یک نیکوکار ناشناس ابراز خوشحالی کردند.

پس از سقوط لیر ترکیه در سال گذشته قیمت مواد غذایی و لوازم خانگی افزایش چشمگیری داشت و نرخ بیکاری افرایش یافت. بالا رفتن هزینه‌ها، زندگی را برای برخی از افراد سخت کرده است، اما فرد نیکوکاری تمام تلاش خود را برای کمک به فقیران استانبول انجام می‌دهد.

صاحب فروشگاهی که فقرا به آن بدهکار بودند، در این باره گفت: شخص آمد و از من لیست بدهی‌های مشتریان را خواست و آدرس آن‌ها را گرفت. پس از صحبت با این خانواده‌ها دوباره برگشت و بدهی‌هایشان را پرداخت کرد. او حتی پول اضافه نیز به این خانواده‌ها پرداخت کرد. نام او را پرسیدم و او به من گفت:فقط من را رابین‌هود صدا کنید.

یکی از افراد فقیر در مصاحبه با خبرنگار گفت: ۳۰ سال است در این محل زندگی می‌کنم و برای اولین بار بود که با چنین رفتاری روبه‌رو شدم. او نامش را نگفت و فقط تأکید داشت که این کار را برای رضای خدا انجام می‌دهد.

گفته شده او پاکت‌هایی حاوی ۱۷۵ دلار پشت در خانواده‌های نیازمند قرار داده و مبلغ ۴۳۶۰ دلار بدهی آن‌ها را به فروشگاه‌های مواد غذایی پرداخت نموده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
خدا خیرش بده