رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان:

ولایت مداری شاخصه بارز پلیس اسلامی است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان گفت: ولایت مداری مشخصه بارز پلیس درجامعه اسلامی است.

ولایت مداری شاخصه بارز پلیس اسلامی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,حجت الاسلام روح اله قنبری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان در جلسه بصیرت دینی کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان گفت: دنیای استکبار، چشم دیدن نظام اسلامی قدرتمند و با پشتوانه مردمی را ندارد و با استفاده از همه ابزار‌ها تمام سعی خود را برای ضربه زدن به این نظام به کار می‌گیرد و این ما هستیم که باید تحت فرماندهی مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) با بصیرت و مجاهدت، توطئه استکبار را به خود آن‌ها برگردانیم.

او بیان داشت: قبل از انقلاب، دشمنان با تبلیغات فراوان اسلام را سبب عقب ماندگی می‌دانستند و سعی در جدایی مردم از دین را داشتند، اما امام راحل تحول در نگرش مردم ایجاد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان افزود: جدا کردن حکومت از ولایت به زمان حضرت علی (ع) برمی‌گردد و تا زمان انقلاب اسلامی ادامه داشت

او اضافه کرد: عملیات روانی دشمن در فضای مجازی به گونه‌ای است که انگار مخاطبان آن‌ها هزاران نفر است، اما اینگونه نیست بلکه با این اقدام به دنبال فریب افراد هستند.

حجت الاسلام قنبری یادآور شد:دشمن فعالیت‌های ما را در فضای مجازی رصد می‌کند و میل ما را پیدا و با شناسایی افراد، کار نفوذ را انجام داده و با شناخت اهداف ما ضربه را وارد می‌کند.

او اظهارداشت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، خصوصاً در بین کارکنان نیرو‌های مسلح است و باید با امید به آینده و همت شما ولایت مداران، دشمنان این بار هم شکست خواهند خورد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان خاطرنشان کرد: حرکت، نهضت، ایثار و از خودگذشتگی امام حسین (ع) و اصحاب با وفایش عامل نجات اسلام و استحکام آن است؛ تا آنجا که پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرتویی از عاشورا و نهضت حسینی است.

انتهای پیام/غ

جلسه بصیرت دینی کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.