آمبولانس‌های نیشابور توسط خیر نیک اندیش مجهز به دستگاه تله مدیسن شد.

آمبولانس‌های نیشابور مجهز به دستگاه تله مدیسن شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشار مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه روز گذشته از دستگاه‌های تله مدیسین در  مراسمی با حضور خیرین سلامت در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور رونمایی شد، گفت: به همت خیر نیک اندیش مهندس عبدالرضا وکیلی شاهد ارائه خدمات سامانه پزشکی از راه دور در نیشابور هستیم.
 
او افزود: به عنوان اولین شهر در کشور که آمبولانس‌های شهری را مجهز به دستگاه تله مدیسین می‌کنیم. این دستگاه برای تسریع در تشخیص سکته قلبی بیماران و اقدامات درمانی به موقع، ارتباط زنده، تصویری و صوتی با تکنیسین‌های اورژانس و امکان ارسال نوار قلب به پزشک متخصص را فراهم می‌کند و بعد از آن، بیمار مبتلا به سکته قلبی مستقیما به بخش آنژیوگرافی منتقل می‌شود.

او با اشاره به تحویل ۱۳ دستگاه آمبوالانس بنز ۳۱۵ دو دیفرانسیل از سازمان اورژانس کشور که دو دستگاه برای مسیر‌های صعب العبور می‌باشد عنوان کرد: با تجهیزات و نیروی انسانی اورژانس نیشابور، قادر هستیم به دورترین‌ترین نقاط به حادثه دیدگان خدمت ارائه دهیم.

مشار با اشاره به افتتاح پایگاه اورژانس هوایی به همت و پیگیری ریاست دانشکده و مسئولین افزود: نیشابور تنها شهری در کشور است که در آن بالگرد نظامی، در خارج از پایگاه نظامی مستقر شده است و به عنوان پایگاه نمونه کشوری شناخته شده است.
 
انتهای پیام//ر.ح
 

اهدای ۸ دستگاه تله مدیسین به نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار