رفع مشکلات گزارش شده از سوی کاربران در بروزرسانی جدید بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما در صفحه توییتر خود اعلام کرد که مشکلات گزارش شده از سوی کاربران و همچنین مشکل سایز فونت بازی Death Stranding در بروزرسانی ماه دسامبر برطرف خواهند شد.

رفع مشکلات گزارش شده از سوی کاربران در بروزرسانی جدید بازی Death Strandingبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرئت می‌توان گفت مورد انتظارترین و مرموز ترین بازی نسل فعلی دنیای بازی‌های رایانه‌ای، عنوان Death Stranding است که سازنده آن دائما با انتشار اخباری گنگ ذهن گیمرها را درگیر خود می‌کرد. این بازی پس از مدت‌ها انتظار از سوی کاربران، بالاخره چند هفته پیش و در سه نسخه مختلف وارد بازار شد که اکثر گیمرهای کنسول PS4 این بازی را خریداری کردند. عده زیادی از این بازی احساس رضایت و عده زیادی هم اعلام کردند که محیط بازی بسیار گنگ است و نمی‌توانند از داستان بازی چیزی متوجه شوند و صرفا در بازی ماموریت‌های اعلام شده را انجام می‌دهند؛ به نظر می‌رسد این اتفاق همان موضوعی باشد که هیدئو کوجیما از آن احساس نگرانی می‌کرد و الان دامن‌گیر عده زیادی شده است.

اما در این بازی مشکل آزار دهنده دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود گیمرها به طور کامل از بازی لذت نبرند و مجبور شوند هر متن در بازی را چند بار و با دقت بالا بخوانند؛ این مشکل به استفاده از فونت ریز در بازی مربوط می‌شود که در اکثر عناوین جدید بازار دیده می‌شود. اما از آنجایی که هیدئو کوجیما همواره برای گیمرهای خود اهمیت بالایی قائل می‌‍شود، به شکایات کاربران که در این رابطه به او رسیده بود پاسخ داد و در صفحه توییتر خود نوشت که این مشکل در بروزرسانی ماه دسامبر بازی برطرف خواهد شد.

رفع مشکلات گزارش شده از سوی کاربران در بروزرسانی جدید بازی Death Stranding

همچنین کوجیما به درخواست دیگر گیمرها که به اضافه کردن وسایل نقلیه جدید در بازی مربوط می‌شد نیز رسیدگی کرده است و این سازنده بازی اعلام کرده که در بروزرسانی آینده بازی وسایل نقلیه جدیدی به بازی اضافه خواهد شد. علاوه بر این بیشتر باگ‌ها گزارش شده از سوی گیمرها نیز برطرف شده‌اند و می‌توان گفت کوجیما در این بروزرسانی سعی کرده است بازی خود را به بهترین نحو ممکن ویرایش کند.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی‌های ایرانی برتر استراتژیک و معمایی برای اندروید


بازی death stranding در حال حاضر برای کنسول PS4 در بازار عرضه شده و قرار است در تابستان آینده نسخه کامپیوتری این بازی نیز عرضه شود.

انتهای پیام/

بروزرسانی ماه دسامبر بازی Death Stranding ایرادات این بازی را برطرف می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار