مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: طی ۲ سال اخیر تاکنون، ۳۰۰ تراکتور در این شهرستان پلاک‌گذاری و دارای هویت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحسن طباطبائیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: براساس تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و همکاری پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، کار پلاک گذاری تراکتور‌ها در یک طرح ملی انجام می‌شود.

او از آغاز مرحله دوم پلاک گذاری تراکتور‌های این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: در این مرحله، عملیات پلاک گذاری تراکتور‌ها در دامغان، دیباج و کلاته آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان اظهار کرد: پلاک گذاری تراکتور‌ها در راستای جلوگیری از تردد خودرو‌های فاقد هویت، ارائه پلاک، توزیع عادلانه کارت‌های هوشمند سوخت و سنددار کردن تراکتور‌های فاقد مالکیت، در حال انجام است.

طباطبائیان بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۷۰ تراکتور پلاک گذاری شد و ۷۰ بازدید تراکتور نیز انجام و در مراحل تکمیل پرونده جهت اعطای پلاک و سند است.

او اظهار کرد: ارایه سند برای تراکتور‌ها پس از تکمیل پرونده در آگاهی، با حضور گروه کاردان فنی و تیم کنترل اعزامی از سمنان در دامغان صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان ابراز کرد: سال ساخت تراکتور‌ها مهم نیست و تراکتور‌های بالای ۳۰ سال نیز می‌توانند به شرط گرفتن تاییدیه از آگاهی و پلیس راهور، از این خدمت بهره‌مند شوند.

طباطبائیان تاکید کرد: پلاک گذاری تراکتور‌ها امری ضروری است چرا که براساس قانون، از تردد، خرید و فروش تراکتور‌های بدون پلاک جلوگیری می‌شود و سهمیه سوخت فقط به تراکتور‌های پلاک دار داده می‌شود.

شهرستان دامغان طبق برآورد‌های صنف کشاورزی دارای یک هزار تراکتور است که عملیات پلاک گذاری این تراکتور‌ها در شهرستان دامغان از ابتدای سال ۹۶ آغاز شده است.

انتهای پیام / ن

سهمیه سوخت فقط به تراکتور‌های پلاک دار داده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.