مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام مطرح کرد;

پروانه ساخت یک هزار و ۶۰۸ واحد سیل‌زده در ایلام صادر شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: تاکنون پروانه ساخت برای یک هزار و ۶۰۸ واحد خسارت دیده از سیل اوایل امسال در استان صادر شده است.

پروانه ساخت یک هزار و ۶۰۸ واحد سیل‌زده در ایلام صادر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: بر اساس گزارش ارائه شده توسط کارشناسان این اداره کل تاکنون پروانه ساخت برای یک هزار و ۶۰۸ واحد خسارت دیده از سیل اوایل امسال در استان صادر شده است.

او با اشاره به وضعیت ساخت واحد‌های مسکونی در مناطق سیل‌زده استان اظهارکرد: تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۳ پرونده از مجموع واحد‌های احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل استان ایلام جهت دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.

محبی از عقد قرارداد ۷ هزار و ۸۵۹ مورد از واحد‌های سیل‌زده به بانک‌های عامل استان ایلام خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و ۳۴۹ واحد احداثی، ۵ هزار و ۳۶۷ واحد تعمیری و یک هزار و ۴۴۳ واحد معیشتی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، روند پیشرفت واحد‌های احداثی و تعمیری سیل‌زده استان ایلام را مناسب دانست و ادامه داد: تا به امروز یک هزار و ۸۱۱ مورد آواربرداری، یک هزار و ۵۴۴ مورد پی‌کنی، یک هزار و ۴۱۷ مورد آرماتوربندی و اجرای فنداسیون و یک هزار و ۶ مورد دیوار چینی انجام شده است.

او اظهار کرد: ۶۷۶ واحد نیز به مرحله سقف و کار اجرایی رسیده و ۵۰۶ واحد نیز پایان یافته است.

انتهای پیام/ ن

صدور پروانه ساخت یک هزار و ۶۰۸ واحد سیل‌زده در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.