رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت:دربودجه سال آینده، پیش بینی می‌شود مستمری مددجویان بین سه تا چهار برابر افزایش یابد.

مستمری مددجویان سه تا چهار برابر می شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در آیین واگذاری ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در بوشهر با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در بوشهر افزود:در بند الف تبصره چهارده که سال آینده سومین سال خود را دنبال خواهد کرد شاهد چهار برابر شدن میزان پرداخت ها خواهیم بود به گونه ای که در سال آینده برای خانواده های پنج نفر به بالا بیش از ۷۵۰ هزار تومان پیش بینی در نظر گرفته شده است.

او  ادامه داد: در بند ب تبصره ۱۴ به افرادی که در نوبت تحت پوشش قرار دارند، شرایطی فراهم شده که۶۵۰ هزار خانواده دیگر بتوانند تحت پوشش کمیته امداد از محل بودجه این تبصره قرار گیرند.

رئیس کمیته امداد افزود: بودجه سال آینده در حالی بسته می شود که به دلیل این که هیچ وابستگی به نفت دارد یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی به شمار می رود و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی است.

بختیاری افزود:بیان کرد: پارسای تفاهم نامه  مشترکی بین کمیته امداد و استانداری بوشهر برای ساخت دو هزار واحد مسکونی منعقد شده که ۵۰۰ واحد امروز به مددجویان این نهاد واگذار می شود.

او با اشاره به تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر از محل این تفاهم نامه درر دهه فجر امسال، تصریح کرد: هزار واحد دیگر از محل این تفاهم نامه در سال آینده اماده تحویل و واگذار می شود.

رئیس کمیته امداد عنوان کرد: در رابطه با واحدهای مددجویی تک و دو نفره با رئیس بنیاد مسکن صحبت کرده ایم که با استفاده از مدل ساخت منازل مسکونی که توسط بنیاد مسکن ساخته می شود، بتوانیم از تسهیلات ساخت مسکن برای این خانواده ها استفاده کنیم 

بختیاری گفت: نیازمند هزار فقره جدید جهیزیه برای استان بوشهر هستیم که از رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست داریم که در این خصوص نیز توجه خاصی به مانند  پارسال داشته باشند.

او با اعلام این که کمیته امداد استان بوشهر موفق به جذب کامل  تسهیلات ۱۴۰ میلیارد تومان برای ۲۵۰۰ نفر شده است، عنوان کرد: کمیته امداد استان بوشهر آماده دریافت تسهیلات جدید از این محل برای اشتغال روستائیان است و در صورت عنایت دولت می توانیم اشتغال روستایی بیشتری را در این استان  داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد  ادامه داد: باتوجه به این که از طریق پنل های خورشیدی میتوان اشتغالزایی کرد امسال به دنبال این هستیم که زمینه ارائه خدمات ویژه برای راه اندازی هزار پنل خورشیدی در استان بوشهر فراهم شود.

انتهای پیام/م

سال آینده ۱۰۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد بوشهر واگذار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.