فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه نخبگان از دستاورد‌های انقلاب هستند گفت: توجه به ظرفیت‌های داخلی نقطه شروع پیشرفت است و باید برای تقویت ظرفیت‌های درونی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه نخبگان از دستاورد‌های انقلاب هستند گفت: توجه به ظرفیت‌های داخلی نقطه شروع پیشرفت است و باید برای تقویت ظرفیت‌های درونی تلاش کنیم.
سردار مرتضی کشکولی ظهر روز امروز در همایش تجلیل از نخبگان بسیجی که در کانون بسیج برگزار شد اظهار داشت: ما پاسدار دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران هستیم و یکی از دستاورد‌های انقلاب، قهرمانان و نخبگان هستند که قله‌های پیشرفت و عدالت بوده و وظیفه داریم که از نخبگان تجلیل کنیم و قدردان آن‌ها باشیم.

او  افزود: نقطه عظمت و پیشرفت، تقویت درونی است و باید برای تقویت ظرفیت‌های درونی تلاش کنیم البته در کشور ما منابع زیر زمینی و خدادادی زیادی وجود دارد که بخشی از ابزار پیشرفت بوده، ولی فرهنگ غنی دینی بخشی دیگر از زمینه سازی پیشرفت است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اصول اندیشه امام (ره) و رهبری در راستای تقویت ظرفیت‌های درونی عنوان کرد: اعتماد به نفس یکی از مولفه‌های تقویت ظرفیت‌های درونی است و ما می‌توانیم شعاری است که با تحقق آن می‌توان به موفقیت دست یافت و اعتماد به نفس یکی از نیاز‌های تمدن است که بتوان ظرفیت درونی را تقویت کرد.

این مقام مسئول میل انسان به پیشرفت و تقویت ظرفیت‌های درونی را از دیگر عوامل این مهم برشمرد و بیان کرد: نخبگان در هر عرصه‌ای تکمیل کننده تمدن بوده و سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شوند.

سردار کشکولی تصریح کرد: حفظ هویت دینی یکی از مهمترین اهداف است که در این راستا سپاه و بسیج از هویت دینی و ملی محافظت می‌کند چرا که توجه به ظرفیت‌های داخلی، آغاز رشد یک ملت است و هر ملتی که به درون توجه داشته باشد موفق می‌شود.

او  خاطرنشان کرد: نخبگان و برجستگان، غنی‌ترین سرمایه‌های داخلی هر کشور هستند چرا که این افراد اندیشه‌ها و ایده‌های خود را پرورش داده و در راستای موفقیت و پیشرفت گام‌های مهمی برداشته اند.

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: استقلال کشور شعار راهبردی ما بوده است و استقلال کشور با توجه به این قله‌ها و سرمایه‌ها است و قله‌ها باید برجسته شوند تا بمانند.

او  با اشاره به پروژه فرار مغز‌ها اظهار داشت: دشمنان و برخی از کشور‌ها در تلاش هستند تا با اجرای پروژه فرار مغز‌ها اجازه ندهند کشوری مستقل باشد و به استقلال دست یابد و با رفتار فریب گونه می‌کوشند فرار مغز‌ها را انجام دهند تا کشوری به پیشرفت نرسد.

سردار کشکولی شهدا را از نخبگان کشور برشمرد و افزود: شهدا برجستگان و نخبگانی بودند که در آن زمان جان خود را تقدیم کردند تا امروز همه ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم و به پیشرفت برسیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: باید متوجه نقش نخبگان در جامعه و کشور باشیم؛ نخبگان ظرفیت‌های مهمی برای کشور هستند و باید این ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم و روز به روز بر پیشرفت کشور بیفزاییم.

فرمانده سپاه استان لرستان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس امکانات زیادی نداشتیم، اما در طول این سال‌ها روز به روز بر عظمت و پیشرفت این کشور افزوده شده تا جایی که پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف، دنیا را متحیر کرده است.

او  با اشاره به تجلیل نخبگان بروجرد افزود: بروجرد شهر نخبه پروری است و از اینجا نقطه شروعی آغاز شد تا از نخبگان تجلیل شود و از ظرفیت نخبگان بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/ب

نخبگان از دستاورد‌های انقلاب هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار