مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان گفت: کار واحد‌های تعمیری در مناطق سیل زده لرستان به پایان رسیده است و تاکنون ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات به مردم مناطق سیل زده پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با بیان اینکه کار واحد‌های تعمیری در مناطق سیل زده لرستان به پایان رسیده است گفت: تاکنون ۲۴۱ میلیارد تومان بلاعوض و بالغ بر ۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات به مردم مناطق سیل زده پرداخت شده است.

مسعود رضایی  با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: ۴۸ هزار و۴۶ واحد مسکونی مناطق سیل زده به بانک‌ها معرفی شده که از این تعداد ۴۳هزار و۶۴۷ واحد عقد قرارداد و به ۴۲هزار و ۶۰۰ واحد تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با بیان اینکه کار واحد‌های تعمیری در مناطق سیل زده لرستان به پایان رسیده است عنوان کرد: در مجموع ۱۲ هزار و ۱۷۳ واحد احداثی، ۱۹ هزار و ۵۲۹ واحد تعمیری و ۱۶ هزار و ۷۲۴ واحد معیشتی در مناطق سیل زده به بانک‌ها معرفی شده است.

او  با اشاره به پیشرفت فیزیکی واحد‌های احداثی بیان کرد: از مجموع ۱۲ هزار و ۱۷۳ واحد احداثی، ۱۱ هزارو ۷۵۰ واحد آوار برداری، ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد پی کنی، ۱۰هزار و۳۰۰ واحد آرماتور بندی، ۹ هزار و ۸۰۰ واحد فونداسیون، هشت هزار و۵۰۰ واحد اسکلت، شش هزار و۲۰۰ واحد دیوار چینی، شش هزار و ۶۰۰ واحد سقف و دو هزار و ۶۵۰ واحد گچ و خاک انجام شده است.

رضایی به مشکل روستای ملاوی اشاره کرد و گفت: این روستا به عنوان یک معضل همچنان باقی مانده چرا که روستائیان خواستار انتقال به شهرپلدختر هستند که این کار از لحاظ قانونی مشکل دارد بر همین اساس برای روستای ملاوی پنج نقطه در نظر گرفته شده، ولی متقاضیان قبول نکردند؛ در هر روستایی از استان لرستان که خودشان تمایل داشته باشند ما آماده پرداخت تسهیلات به آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/ب

تعمیرات واحد‌های مسکونی پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.