امام جمعه خرمشهر گفت: دشمن مرزهای آبی ما را هدف قرار داده اما جرات و جسارت هیچ گونه اقدامی را دارند .

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک و تهنیت و قدردانی از دلیران نیروی دریایی  گفت :  امروز خطرناک ترین جبهه ما جبهه دریایی است .  دشمن مرزهای آبی ما را هدف قرار داده اما جرات و جسارت  هیچ گونه  اقدامی را دارند . 

او با بیان اینکه  خرمشهر شهر فرسودگی زیربناهاست افزود : دولت در رابطه با خرمشهر غفلت کرده است، مسئولان یا اعتباری در نظر نگرفته یا  اعتباری اختصاص نداده یا نحوه هزینه کردن این اعتبار را مشخص نکرده اند . 

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه  وضعیت فاضلاب شهر سلامت مردم را به  خطر انداخته از مسئولین درخواست عزم جدی کرد .

 محمد جواد عادلپور با تشکر از اقدامات آتش نشانی در آتش سوزی مرکز خرید اروند گفت : مسئولین سازمان اروند ، سازمان گمرک و شرکت های بیمه به کمک عزیزانی که اموال خود را در آتش سوزی از دست داده اند ، بشتابند .

او همچنین ادامه داد:آتش نشانی خرمشهر فرسوده است و نیاز به تجهیزات جدید دارد.

امام جمعه خرمشهر  در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری افزود : اغتشاشات اخیر  یک توطئه بزرگ بود که به سر منزل مقصود نرسید و هدف آن  دسترسی و آسیب زدن به مراکز حساس کشور بود که متاسفانه خسارت های زیادی حتی به قیمت جان مردم به بارآورد .

 او ادامه داد : هدایت های رسانه ای قطعا در تشدید این اغتشاشات اثر داشت که با قطع کردن اینترنت از آن جلوگیری شد .

حجت الاسلام عادلپور در بخشی از سخنانش گفت : هدف دشمنان  به زانو آوردن و کشاندن جمهوری اسلامی ایران  پای میز مذاکره بود که هوشیاری حضرت امام مانع این اتفاق شد . البته اهداف دیگری مانند انتقام گرفتن نیز داشتند که حضور  نیروهای مسلح  و به طور ویژه حضور مردم با بصیرت کشورمان نقشه هایشان را نقش بر آب کرد  .

   او افزود : دشمنان با اهداف بسیار پیچیده ای جنگ نسل چهارم را پیش میبرند و از آنجایی که مردم  خود را صاحب انقلاب میدانند و آن را به عنوان یک عقیده  و آموزه دینی قبول دارند هیچگاه عقب نشینی نمیکنند .

  امام جمعه خرمشهر ادامه داد :  نظام جمهوری  اسلامی ایران  با استقلال ، عزت ملی و مردم سالاری  بدیل و نظیر ندارد. با وجود تمام مشکلات و گله ها مردم نسبت به نظام ،انقلاب و رهبری تا پای جان وفادار هستند .

 محمد جواد عادلپور اظهار داشت : ما از مسئولان درخواست امنیت داریم گرچه ما از امنیت ملی بالایی برخودار هستیم ولی مسئولان باید زمینه های نا امنی مانند فقر و محرومیت را از بین ببرند . 

  او گریزی به جریانات اخیر زد و گفت : درخصوص افزایش قیمت بنزین نه تنها دولت بلکه مجلس هم مقصر است .نمایندگان مجلس باید ویژگی های  راد مرد مجلس شهید مدرس را در خود پرورش دهند. 

  امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه مولفه های امنیت حضور مسئولان در بین مردم است خاطرنشان کرد : سریعا باید در خصوص افرادی که تحت نظر کمیته امداد و مشمول یارانه نیستند ، برای دریافت رایانه معیشتی پیگیری شود .

امیر دریادار رهروان  فرمانده نیروی دریایی خرمشهرهم پیش از خطبه های نماز جمعه ، ضمن تبریک سالروز نیروی دریایی گفت :  در اشغال خرمشهر و سرنوشت جنگ نیروی دریایی تاثیر مثبت داشت که با طراحی و اجرای سه عملیات اشکان ، شهید سفری و عملیات مروارید در ۷ آذر ایت روز به نیروی دریایی اختصاص یافت .

 او افزود : در طول جنگ هیچ گونه حرکت دریایی از سوی رژیم بعثی صورت نگرفت و عملیات های نیروی دریایی ایران نمایش قدرت ها را به اجرا در آورد و در طول هشت سال دفاع مقدس نیروی دریایی دوشادوش مردم و رزمندگان  جانفشانی کرد .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.