مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد گفت: جشنواره تئاتر چتر زندگی می‌تواند نقش مهمی در معرفی یزد در زمینه حوزه گردشگری، رویداد‌های فرهنگی و هنری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری جشنواره تئاتر چتر زندگی در یزد استقبال کرد و گفت: این جشنواره می‌تواند نقش مهمی در معرفی یزد در زمینه حوزه گردشگری رویداد‌های فرهنگی و هنری داشته باشد.

او افزود: برگزاری این تئاتر در یزد در پرتو ثبت این شهر به عنوان پایتخت هنر‌های نوین، به ثبت برند جدید برای یزد در این حوزه کمک می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تقویت گردشگری شبانه را یکی دیگر از پیامد‌های این جشنواره برشمرد و گفت: گردشگری شبانه از انواع گردشگری است که امیدواریم شاهد رونق و پویایی آن در یزد باشیم و این تئاتر می‌تواند نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا کند.

فاطمی بر لزوم حمایت از هنرمندان این عرصه تأکید کرد و ادامه داد: این جشنواره ظرفیت بسیار خوبی برای حمایت هنرمندان تئاتر و همچنین سایر هنرمندان استان است.

او خواستار ثبت برند‌های متنوع گردشگری برای رونق این صنعت شد و گفت: تنوع گردشگری سبب می‌شود طیف گسترده تری از گردشگران پوشش داده شود و این مساله نقطه قوتی برای گردشگری استان است.

انتهای پیام/ی

رونق گردشگری با برگزاری جشنواره تئاتر زندگی

برچسب ها: گردشگری ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.