امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: یکی از مشکلات امروز مسلمان دوری از مسائل اعتقادی، دینی و سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر است.

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیاز جوامع اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه اظهار داشت: بهترین و محبوب‌ترین افراد نزد خداوند متعال با تقواترین آنان هستند.

او  بیان کرد: کسی که ترس خداوند در دلش باشد هیچ وقت دچار گناه نمی‌شود.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با تاکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جوامع اسلامی افزود: یکی از مهمترین عواملی که باعث ایجاد مشکلات و معضلات فراوانی در کشور‌های اسلامی شده فاصله گرفتن از دستورات نبی مکرم اسلام (ص) و سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر است.

او  رشوه گرفتن را گناه بزرگی برشمرد و افزود: طبق دستورات اسلام رشوه دهنده و رشوه گیرنده در قهر جهنم قرار می‌گیرند.

مولوی کریم زایی همچنین به نابسامانی بازار اشاره کرد و گفت: عدم نظارت دقیق موجب شده تا شاهد افزایش قیمت خیلی از اقلام باشیم یا اینکه بازار از جمله میدان میوه و تره بار توسط افراد غیر ایرانی اداره می‌شود که این امر باعث افزایش قیمت و ایجاد مشکلات زیادی برای مردم شده است.

او  یکی از مهمترین وظایف مسوولان را فراهم کردن زمینه رفاه اجتماعی، معیشتی، اقتصادی، امنیتی و آموزشی اعلام کرد و افزود: امروز خیلی از جوانان بخاطر اینکه درآمدی ندارند تن به ازدواج نمی‌دهند.

امام جمعه اهل سنت خاش: دولت به مطالبات مردم پاسخ دهد

امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: دولت با تمام توان به مطالبات و دغدغه‌های مردم پاسخ شایسته دهد.

مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه‌های این نماز جمعه اهل سنت خاش افزود: مردم ایران مردمی شایسته و دارای عزت و کرامت هستند که در شرایط دشوار در کنار این نظام بوده و از دولت حمایت کرده‌اند.

او  اظهار داشت: گرانی‌ها و فقر و محرومیت در حوزه‌های مختلف زندگی مردم را فلج و نابود کرده و در شرایط کنونی وارد کردن فشار بر مردم درست نیست.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار