مردم ایران با برگزاری راهپیمایی‌های مردمی حمایت از امنیت و اقتدار کشور که در سراسر ایران برگزار شد یک بار دیگر به جهانیان اثبات کردند که قدرتمند و با عظمت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نوفرستی خطیب موقت جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: دشمنان برای این توطئه خود هزینه کردند، اما مردم با این حرکت توطئه آن‌ها را خنثی کردند و موجب شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شدند.

او افزود: دشمن این فتنه‌ها را که به دلیل مدیریت نکردن صحیح، شکل گرفت می‌خواست به نام اسلام و نظام بگذارد، اما حرکت عظیم مردم نقشه آن‌ها را به نابودی کشاند و مردم با حمایت از نظام اسلامی رسالت و تکلیف الهی خود را انجام دادند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و نامگذاری روز مجلس گفت: نظام ما مردم سالاری دینی است و انتخاب اصلح در تمامی دوره‌های انتخاباتی تأکید شده است.

خطیب موقت جمعه بیرجند: گفت: در انتخابات باید با استفاده از شاخصه‌هایی که دین انتخاب می‌کند افرادی که دارای شاخصه‌های دینی هستند و راه امام و انقلاب و نظام را باور دارند و با هرگونه بی عدالتی فساد و غارت سلطه گران مواجهه و مبارزه می‌کنند، انتخاب شوند.

او افزود: مصرف صحیح بنزین و سهمیه بندی بنزین را مسئولان می‌توانستند در طول بازه زمانی ۵ ساله به طور صحیح مدیریت کنند تا شوک به جامعه وارد نشود.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه، بسیج را بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در تمام دنیا دانست که متکی به اندیشه انقلابی و اسلامی است و براساس فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج باید در تمام زمینه‌های دفاع سخت، نیمه سخت و نرم آماده به کار بوده و همه راهبرد‌ها و تاکتیک‌های لازم را برای مقابله با سلطه گران و دشمنان به کار گیرد.

انتهای پیام/ک

مردم ایران یک بار دیگر اثبات کردند که قدرتمند و با عظمتند

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.