مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: اکنون ۶۸ جایگاه گاز طبیعی فشرده (CNG) در استان زیر نظر این اداره کل در حال سوخت‌رسانی به خودرو‌های گازسوز است.

فعالیت جایگاه گاز طبیعی در استان کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا نیازی گفت: تعداد ۱۵ آزمایشگاه تست مخازن فولادی CNG خودرو‌های دوگانه سوز در مرکز و شهرستان‌های استان کرمانشاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی و توسط این اداره کل تایید صلاحیت شده و آماده عرضه خدمات به متقاضیان است.

او اظهار داشت: به منظور ایمنی و جلوگیری از خطرات ناشی از انفجار سیلندر‌های تحت فشار خودرو‌های گازسوز، تمام خودرو‌های گازسوز کارخانه‌ای قبل از ورود به مراکز معاینه فنی باید تست مخزن را از مراکز بازرسی و آزمون CNG انجام و سپس نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کنند و هر سه سال یکبار باید مخازن آن‌ها مورد آزمون قرار گیرد.

او تاکید کرد: از آنجایی که تاکنون خودروساز‌ها رویه‌ای برای تایید خودرو‌های دوگانه سوز کارگاهی ارائه نداده‌اند از این رو اکنون امکان آزمون و تایید این دسته از خودرو‌ها وجود ندارد، اما در صورت تدوین چارچوب مشخصی برای تغییر کارت مشخصات خودرو‌های مذکور به دوگانه سوز کارگاهی، سازمان ملی استاندارد همکاری لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

انتهای  پیام/ز

 

راه اندازی ۱۵ آزمایشگاه تست مخازن فولادی CNG خودرو‌های دوگانه سوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.