ژنرال لرد دانات، فرمانده پیشین ستاد ارتش انگلیس ضمن هشدار درباره همه گیر شدن خودکشی در میان نظامیان این کشور گفت از رسیدن این پدیده به مرز هشدار خبر داد.

مقام انگلیسی: خودکشی در میان نظامیان به مرز هشدار رسیده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ژنرال لرد دانات، فرمانده پیشین ستاد ارتش انگلیس در نشست یکی از سازمان‌های مبارزه با خودکشی در شهر پورتموث انگلیس با ابراز نگرانی از همه گیر شدن خودکشی در میان نظامیان انگلیس اعلام کرد این پدیده در میان نظامیان مان به مرز هشدار رسیده است.

ژنرال لرد دانات فشار‌های روحی و روانی و شبکه‌های اجتماعی را از علل افزایش شمار خودکشی در میان نظامیان این کشور دانست.

ارتش و دولت انگلیس هنوز هیچ آمار رسمی درباره شمار نظامیانی که خودکشی کرده اند منتشر نکرده اند، اما سازمان‌های مردم نهاد مبارزه با خودکشی و خیریه‌ها اعلام کردند احتمالا ۵۱۹ نفر از نظامیان انگلیسی از سال گذشته تاکنون خودکشی کرده اند. بخشی از آن‌ها در ماموریت‌های نظامی این کشور در عراق و افغانستان حضور داشتند.

سازمان‌های خیریه و مبارزه با خودکشی با متهم کردن دولت به بی توجهی در رسیدگی به وضعیت نظامیانی که به مرز خودکشی رسیده اند با اعلام شماره تلفن، از نظامیان خواستند برای دریافت کمک و تامین نیازهایشان با آنان تماس بگیرند.

مرکز ملی آمار انگلیس نیز حدود دو ماه پیش در گزارشی میزان خودکشی در این کشور را در سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۷ نفر و بالاترین میزان در ۱۶ سال اخیر اعلام کرد. جمعیت انگلیس حدود ۶۷ میلیون نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار