مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان از آغاز ثبت نام نخستین دوره فرهنگی، هنری و تشکیلاتی خبر داد.

ثبت نام دوره‌های فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی همدان آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صادق تمهیدی، مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان گفت: این دوره با همکاری سازمان بسیج هنرمندان، موسسه فرهنگی معراج، سازمان فضای مجازی سراج در همدان و برخی دیگر از ارگان‌های فرهنگی این استان برگزار می‌شود.

تمهیدی به آموزش‌های برنامه ریزی شده برای این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: علی کمیلی قرار است در این دوره، طراحی گرافیک و مهارت‌های ایده یابی را در ۸ جلسه تدریس کند.

مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان ادامه داد: آموزش عکاسی در رسانه مهارت‌ها و فنون بازیگری در و آموزش مجری گری و فن بیان در این دوره‌ها برگزار می‌شود و قرار است لیلا یوسفی، مرضیه درخشان نیا و المیرا سماواتی در ۱۰ جلسه این برنامه را به مخاطبان دختر آموزش دهند.

او با بیان اینکه دوره مستندسازی با مربی گری حمیدرضا قراخانی در ۸ جلسه برگزار می‌شود، گفت: دوره آموزش موشن گرافیک در هشت جلسه، آموزش مهارت‌ها و فنون بازیگری و آموزش مجری گری و فن بیان در ۱۰ جلسه برای دانشجویان پسر برگزار می‌شود.

تمهیدی بیان کرد: مهلت ثبت نام تا ۲۸ آذر تعیین شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام با شماره ۰۹۳۰۸۷۱۰۶۵۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ د 

بسیج دانشجویی همدان در دوره‌های فرهنگی و هنری ثبت نام می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار