درخشش تیم رزمی کهگیلویه وبویراحمد در رقابتهای تای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور

رئیس هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد از درخشش تیم رزمی تای بوکسینگ استان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمدگفت:رقابت‌های رزمی تای بوکسینگ قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران با حضور رزمی کارانی از سراسر کشور برگزار شد و تیم اعزامی استان در این رقابت‌ها موفق به کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز شد.
 
سید مسلم حسینیان افزود: در این مسابقات که در رده‌های سنی مختلف برگزار شد تیم رزمی استان در وزن نوجوانان توسط محمد حسین طاهرپور به مقام اول و مدال طلا دست یافت.
 
رئیس هیات رزمی استان ادامه داد:در این مسابقات محمد زارعی در رده سنی نوجوانان و وزن ۴۵ کیلو گرم به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.
 
مسلم حسینیان از کسب دو مدال برنز توسط رزمی کاران استان در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد:در این مسابقات پدرام جلال زاده در رده سنی جوانان و وزن ۷۰ کیلو گرم و امیر حسین طاهرپور در رده سنی نونهالان و وزن ۳۵ کیلو گرم موفق به کسب گردن آویز برنز این رقابت‌ها شدند.
 انتهای پیام/غ

کسب مدال های رنگارنگ توسط رزمی کاران استان

 
برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بویراحمد
۱۹:۱۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
درود ریس هییت رزمی استان جناب حسینیان و استاد دکتر سجاد حیدرپور ک شیرهای ژیان وسرکش بویراحمدی رو ساخته اند جهت افتخار آفرینی درمیادین بزرگ .درود بر قهرمانان بی ادعا .درود بر شیر ژیان وسرکش گنجه ای و دارنده مدال طلای مسابقات تای کیک بوکسینگ ایران محمد حسین طاهرپور