بسته خبر ورزشی ۹ اذر ماه خراسان جنوبی را درصفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: مرحله نهایی مسابقات دارت انتخابی تیم بانوان خراسان جنوبی امروز به میزبانی خانه دارت شهرستان طبس برگزار شد.

او افزود: در پایان این دوره از مسابقات که با حضور ۱۱ بازیکن برتر استان و بصورت گروهی برگزار شد خانم ها زهرا رجبی، شیماکیانوش، مریم عرفانیان‌ مهاجر و آتنابیگمی به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب و به عنوان تیم استان عازم مسابقات قهرمانی کشور که پنجشنبه و جمعه این هفته در یاسوج برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

پیگیری رقابت‌های لیگ فوتسال خراسان جنوبی در هفته سوم

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های لیگ فوتسال مردان استان در هفته سوم به میزبانی ۳ شهر استان برگزار شد.

او  افزود: دیدار بین دو تیم ستارگان درمیان با آرتین بشرویه به تساوی یک بر یک رسید، دیدار بین دو تیم نود بیرجند و شهید شرفی فردوس با نتیجه ۷ بر ۲ به سود نماینده فردوس به اتمام رسید و دیدار بین دو تیم زعفران نوبهار سرایان با ستاره ساز بیرجند با نتیجه ۵ بر ۳ ب نفع نماینده بیرجند به پایان رسید.

انتهای پیام/  ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.