صحنه ای باورنکردنی از وفاداری یک سگ به صاحبش!

سگ باوفایی که صاحبش را از دست داده بود، در حالی که ۳ روز از خوردن آب و غذا خودداری می‌کرد پس از حضور بر سر قبر صاحب خود صحنه‌ای باورنکردنی را رقم زد.

صحنه باورنکردنی که سگ باوفا بر سر قبر صاحبش خلق کرد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سگ حیوان باوفایی است، شکی در مورد این حقیقت وجود ندارد و  هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند. هنگامی که اتفاقی برای صاحبشان رخ می‌دهد این حیوانات وفادار به شدت تحت تأثیر آن اتفاق قرار می‌گیرند و زندگی آنها دچار بحران می‌شود. سگ‌ها همیشه از صاحبان خود با گرمی استقبال می‌کنند و هرگز آنها را ترک نمی‌کنند، حتی تا لحظه مرگ و پس از آن.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحت این ادعا را اثبات می‌کند. این ویدئو یک سگ وفادار را نشان می‌دهد که پس از حضور بر سر قبر صاحبش تلاش می‌کند با حفر قبر خود را به او برساند. در این ویدئو که در قبرستانی در منطقه "فوپینگ" واقع در استان شانژی چین ضبط شده است، این سگ در تلاش برای حفر قبر دیده می‌شود. پس از آنکه دختر متوفی این سگ را که نامش "حوزی" است با خود به قبرستان و بر سر مزار پدرش برد این حیوان بی‌درنگ شروع به حفر قبر کرد.

بنا به گفته دختر متوفی، این سگ پس از حضور بر سر قبر صاحبش حتی قطرات اشک از چشمانش سرازیر شده بود و از ترک قبرستان خودداری می‌کرد. حوزی به مدت ۱۰ سال با صاحبش که مبتلا به بیماری بود زندگی می‌کرد. طی ادعای این زن جوان، حوزی به مدت ۳ روز از خوردن آب و غذا خودداری می‌کرد و سرانجام او مجبور شد تا این سگ را با خود به قبرستان ببرد. حوزی سرانجام پس از حضور بر سر قبر صاحبش اقدام به خوردن آب و غذا کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سگ ، وفاداری سگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
سگ واقعا حیوان خوب و وفاداری است.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۱۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سگ واقعا وفادار است حتی یک وحشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
معذرت میخام ببخشید کاش ما و امثال ما هم حداقل احترام پدر و مادر پیرمان داشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
قدرت خداوند رو سپاس
احساس و وفا در نهاد این حیوان
ممنونم بزرگی خداوند رو به تصویر کشیدید
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۹:۰۴ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
بله همیشه از سگ برای نگهبانی گله و خانه و گاهی برای پیدا کردن افراد و اجساد زیر آوار مانده استفاده میشود ولی در نهایت لقب نجس و وحشی بهش می دهند و سر از زباله های شهرداری در میاره درحالی که بهش اسید تزریق کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
سگ موجود نجسی است
North Macedonia
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
ای کاش کمی از این موجود نجس، درس انسانیت و وفاداری بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۲۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
خیلی خیلی گاوی