شهردار کرمانشاه گفت : قبول داریم کارخانه بازیافت محیط مناسبی ندارد، وی هیچ اقدامی فعلا در این زمینه مدنظر نداریم، چون از لحاظ اعتباری و مالی شرایطش را نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعید طلوعی شهردار کرمانشاه گفت : با وجود این مشکلات حجیم اقتصادی و دست‌خالی بودن شهرداری انصافا نگذاشته‌ایم روند خدمات و پیشرفت پروژه‌ها متوقف شود.

او با فرسوده بودن امکانات شهری و اصلاح زیرساخت‌های شهرداری اشاره و گفت : مردم خود را شریک شهرداری بدانند، تمامی امکانات ایجاد شده در شهر متعلق به شهروندان است، لذا ضمن نگهداری و مراقبت از آن‌ها، ایرادات و اشکالات امور شهری را به شهرداری منتقل کنند.

او در خصوص پیشرفت فیزیکی فاز نخست منوریل کرمانشاه، گفت: کار‌های خوبی در بحث منوریل انجام شده، فاز نخست آن بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با مطلوب بودن شرایط مالی ایده‌آل ان‌شاءالله تا ۲ یا ۲.۵ سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

طلوعی با تاکید بر حفظ اصالت ملی و اسلامی نما‌های ساختمانی در شهر کرمانشاه، افزود: نما‌های ساختمانی باید به سمت سنتی و مذهبی برود، نمای آجری بهترین نمایی است که در آینده در راستای نما‌های ساختمان مورد نظر است.

او در توضیح فاصله کم کارخانه بازیافت با شهر کرمانشاه و گله‌مندی شهروندان از بوی آزاردهنده آن، گفت:، چون شهر توسعه پیدا کرده است فاصله کم شده است قبول داریم بازیافت محیط مناسبی ندارد، وی هیچ اقدامی فعلا در این زمینه مدنظر نداریم، چون از لحاظ اعتباری و مالی شرایطش را نداریم، ولی در برنامه داریم که فاصله آن از شهر بیشتر شود.

شهردار کرمانشاه افزود: فاصله کارخانه بازیافت از شهر حداقل ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر باید باشد، ولی هم‌اکنون کمتر از ۱۰ کیلومتر است .

 

 

انتهای پیام/د

وجود مشکلات حجیم اقتصادی و دست‌خالی بودن شهرداری

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.