بُسحاق گفت: برنامه مشخصی برای آنالیز رقبا داریم و عملکرد حریفان را در تمام مسابقاتی که شرکت می‌کنند، زیر نظر داریم.

علی محمد بُسحاق مربی تیم ملی تکواندو کشورمان در آستانه مسابقات فینال گرندپری در گفت و گو  با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:  فینال گرندپری آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ  است و ما در این مدت تمام تلاشمان را کردیم تا  بتوانیم ۳ سهمیه ممکن را کسب کنیم، اما کار دشواری داریم. بیشتر بازیکنان هنوز سهمیه المپیکی نگرفتند و برای حضور در المپیک توکیو به امتیازات فینال گرندپری نیاز شدیدی دارند؛ مسلما شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسان است و به همین دلیل در فینال گرندپری شاهد رقابت سخت تری خواهیم بود. در نهایت بازیکنانی که بتوانند به بهترین نحو از فرصت‌ها استفاده کنند، موفق خواهند شد.


بیشتر بخوانید: افلاکی: نباید وارد بحث داوری شویم/ فینال گرندپری امتیازش ۲ برابر است و حساسیتش ۱۰۰ برابر!


مربی تیم ملی تکواندو درباره شرایط هوگوپوش‌های کشورمان برای کسب سهمیه المپیک گفت: هادی پور شانس بسیار بالایی برای کسب سهمیه دارد، اما مردانی و حسینی باید به فینال برسند تا سهمیه بگیرند. مردانی تا پیش از اعلام رنکینگ جدید از سوی فدراسیون جهانی جزو ۵ نفر اول وزن چهارم بود، اما براساس قوانین فدراسیون جهانی ۸۰ امتیاز فینال گرندپری سال ۲۰۱۵ از امتیازات او کسر شد و به همین دلیل مردانی به رنک نهم سقوط کرد.  

بُسحاق با انتقاد از برنامه زمانی مسابقات گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا سال گذشته برگزار شد و به همین دلیل ۲۵ درصد از ۴۰ امتیازی که بازیکنان آسیایی گرفتند کسر شد، اما مسابقات قهرمانی اروپا چند روز قبل برگزار شد و به همین دلیل مشمول قانون کسر هرساله امتیاز نمی‌شود. در واقع امتیاز بازیکنان اروپایی ۲۵ درصد  جلوتر از ما است و این یک بی عدالتی است.  


بیشتر بخوانید: کار دشوار میرهاشم برای کسب سهمیه المپیک/ ایرانی‌ها در انتظار درخشش حسینی در فینال گرندپری تکواندو


او در خصوص برنامه های کادرفنی تیم ملی برای آنالیز رقبا گفت: برنامه مشخصی برای آنالیز رقبا داریم و عملکرد حریفان را در تمام مسابقاتی که شرکت می‌کنند، زیر نظر داریم. به همراه بازیکنان و تیم آنالیز عملکرد بازیکنان خودی و حریفانمان را بررسی می‌کنیم تا ملی پوشان در مسابقات پیش رو عملکرد سنجیده تری داشته باشند.  

انتهای پیام/ 

اظهارات مربی تیم ملی تکواندو در آستانه فینال گرندپری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار