در پی وقوع حمله با سلاح سرد در «لاندن بریج» انگلیس، کاخ سفید حمایت خود از لندن را اعلام کرد.

حمایت کاخ سفید از انگلیس در حادثه تروریستی پل لندنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در پی وقوع حمله با سلاح سرد در لاندن بریج انگلیس، کاخ سفید حمایت کامل خود از لندن را اعلام کرد.

جود دیر، معاون مطبوعاتی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس جمهور در جریان حمله امروز صبح در لاندن بریج قرار گرفت و اوضاع در (آنجا) را تحت نظر دارد. آمریکا تمامی اقدامات وحشتناک خشونت آمیز علیه مردم بیگناه را محکوم می‌کند و ما به حمایت کامل از متحد خود انگلیس متعهد هستیم.

مقامات لندن حادثه حمله فردی با چاقو به چند نفر در پل لندن (لاندن بریج) را تروریستی اعلام کردند. صادق خان، شهردار لندن در این باره گفت پلیس لندن تائید کرده که با حادثه حمله به رهگذران در نزدیکی پل لندن به عنوان یک حادثه مرتبط با تروریسم برخورد می‌شود.

یک مقام ارشد پلیس در بخش مقابله با تروریسم نیز گفت فرد مهاجم که چند نفر را زخمی کرده بود به ضرب گلوله پلیس کشته شد. پلیس لندن همچنین اعلام کرد مهاجمی که با چاقو چند نفر را زخمی کرده بود با خود کمربند انفجاری غیرواقعی داشته است.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در این باره اعلام کرد به طور مرتب در جریان تازه‌ترین اخبار مربوط به حادثه امروز روی پل لندن قرار می‌گیرد. گفته می‌شود عامل حادثه پل لندن سابقه کیفری داشته و سال گذشته از زندان آزاد شده بود.

آخرین حادثه تروریستی در انگلیس به ماه اکتبر و زخمی شدن سه نفر در حمله فردی با سلاح سرد به مرکز خریدی در منچستر برمی گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
لعنت به کاخ سفیدکه برای کشته شدن یکی دونفربیانیه حمایت می دهدولی برای کشته شدن هزارن انسان یاسکوت کرده یا ازتروریستهاحمایت هم می کند.
آخرین اخبار