مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: کارگاه آموزشی بررسی دستورالعمل میز خدمت در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رامین امیری نسب مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: کارگاه آموزشی بررسی دستوالعمل میزخدمت، آشنایی با نحوه ارایه خدمات در میز خدمت و اخلاق حرفه‌ای برای کارشناسان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان برگزار شد.

او افزود: این کارگاه آموزشی با محوریت ارائه برنامه‌ها و اهداف استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی به مدت یک روز اجرا شد.

امیری نسب در ابتدای کارگاه آموزشی طی گزارش کوتاهی از عملکرد میز خدمت در اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بیان داشت: اقدامات و تمهیدات لازم برای استقرار میز خدمت در ستاد اداره کل و مراکز آموزشی استان تابعه اتخاذ گردیده و فعالیت‌های خود را در جهت رضایتمندی و پاسخگویی ارباب رجوع مهیا نموده است.

این مقام مسئول در ادامه به ارائه توضیحات و آموزش در مورد نحوه اجرای بخشنامه و دستورالعمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در میز خدمت که یکی از شاخص‌های ارزیابی سال ۱۳۹۸است پرداخت.

مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع هستند، موظفند واحد هماهنگ کننده‌ای تحت عنوان "میز خدمت" در طبقه همکف ساختمان تعبیه نمایند و با حضور کارشناس مجرب آن دستگاه با اعطای اختیارات لازم، خدمت مورد نیاز ارباب رجوع صرفاً از طریق این میز ارائه گردد.

رامین امیری نسب در ادامه سخنان خود به وظایف میز خدمت پرداخت و اظهار داشت: ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و در خواست‌های مراجعین، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحد‌های زیربط و اعلام آن به مراجعین، از وظایف اصلی میز خدمت می‌باشد.

او تصریح کرد:سازماندهی تعدادی از کارکنان شایسته، ماهر، پاسخگو و آموزش دیده و مطالعه نسبت به فرایند‌های اداری مرتبط با ارائه خدمات، ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به ارباب رجوع در ارتباط با فرایند دریافت خدمت، پاسخ به درخواست ارباب رجوع بر اساس اطلاع رسانی دستگاه و اعلام زمان ارائه خدمت نتیجه در زمان دریافت درخواست ارباب رجوع از مهمترین بخش‌های میز خدمت در ادارات خواهد بود.

انتهای پیام/گ

برپایی میز خدمت اداره فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.