تیم نود ارومیه با پیروزی مقتدرانه برابر بادران تهران به صدر جدول لیگ آزادگان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ آزادگان، امروز ۸ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار نود ارومیه موفق شد بادران را با نتیجه ۰-۳ شکست دهد. 

بهنام رسومی نیا ۲ بار و پیمان پورصادقی یک بار برای نود گلزنی کردند. بادران فرصت جبران یکی از گل‌های خورده را داشت، اما دروازه بان نود ضربه پنالتی کیوان امرایی را دفع کرد.   نود با پیروزی در این دیدار خانگی ۲۹ امتیازی شد  و صدرنشینی اش را تثبیت کرد. بادران نیز ۲۲ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: پیروزی لاجوردی پوشان برابر علم و ادب


ملوان بندرانزلی نیز در ادامه روند خوب خود، این هفته تیم مدعی آلومینیوم اراک را از پیش رو برداشت. تک گل ملوان در این دیدار را مهیار زحمتکش از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.   ملوان و آلومینیوم با ۱۱ و  ۲۱ امتیاز در رده‌های هفدهم و نهم قرار گرفتند.  

در دیگر دیدار این هفته مس و نیروی زمینی به مصاف هم رفتند که در نهایت نارنجی پوشان به پیروزی رسیدند. عارف رستمی در دقیقه ۲۴ نیروی زمینی را پیش انداخت، اما در ادامه یاسر فیضی و بهرام رشیدفرخی برای مس گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه ۱-۲ به سود مس به پایان برسد. مس کرمان با پیروزی در این دیدار ۲۴ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. نیروی زمینی هم با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.


بیشتر بخوانید: خطر سقوط بیخ گوش ملوانان/ کار آسان گل ریحان برای تثبیت صدرنشینی/ مدعیان به خط شدند


شاگردان داوود مهابادی در شیراز موفق شدند مس رفسنجان را با نتیجه ۱-۲ شکست دهند. مس رفسجان در این دیدار متحمل دومین شکست خود در این فصل شد. فجرسپاسی و مس رفسنجان با ۲۷ و ۲۴ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستادند.  

 رایکا بابل در حالی که با گل دقیقه ۳ از سرخپوشان پیش بود، نتوانست برتری اش را حفظ کند و در دقیقه ۶۰ گل تساوی را دریافت کرد تا این دیدار با تساوی  ۱-۱ به پایان برسد. سرخپوشان پاکدشت و رایکا بابل با یک امتیاز این دیدار به ترتیب ۱۳ و ۱۸ امتیازی شدند.  

گل ریحان البرز با وجود توقف خانگی برابر استقلال خوزستان که در رده شانزدهم قرار دارد، رکورد ۱۵ هفته شکست ناپذیری در رقابت‌های این فصل را به  ثبت رساند تا تنها تیم لیگ یکی باشد که در رقابت‌های این فصل هیچ شکستی تجربه نکرده است.   گل ریحان با پیروزی در این دیدار می‌توانست به صدر جدول برسد، اما با این نتیجه ۲۹ امتیازی شد و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به نود، در رده دوم جای گرفت.


بیشتر بخوانید: شاگردان نصرتی شکست ناپذیر ماندند و به صدر رسیدند


نادر دست نشان در دومین هفته مربیگری در سپیدرود نیز توفیقی نداشت  و تیمش با نتیجه ۱-۲ بازی را به خوشه طلایی واگذار کرد. محمد مهدی قنبری و برهان عابد در دقیقه ۲۴ و ۲۷ بازی برای میزبان گلزنی کردند و یاسر حاتم زاده در دقیقه ۸۷ یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد تا بازی با نتیجه ۱-۲ به نفع خوشه طلایی به پایان برسد. خوشه طلایی با ۲۳ امتیاز در رده هفتم جای گرفت، سپیدرود نیز با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.  

آرمان گهر سیرجان و قشقایی در سیرجان به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. قشقایی و آرمان گهر  ۱۳ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جای گرفتند.  

انتهای پیام/ 

نتایج هفته پانزدهم لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار