نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : مسوؤلان ارشد کشور باید دغدغه‌های خود و تنگنا‌های دولت را با مردم مطرح و چرایی افزایش قیمت بنزین را برای افکار عمومی به صورت شفاف تشریح کنند .

مسوؤلان ارشد کشور تنگنا‌های دولت را با مردم مطرح کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سلام امینی در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه این موضوع در بین نمایندگان مجلس در حال بحث و بررسی است، افزود: در این شرایط دولت باید قیمت‌ها را کنترل کند تا افزایش قیمت بنزین موجب تورم نشود و درآمد آن به اقشار کم‌درآمد و دهک‌های پایین جامعه اختصاص یابد.

او یادآور شد: ما هم به عنوان نماینده مردم، دست روی دست نگذاشته و همان روز نیز در صحن مجلس صحبت داشتیم، اینکه دخل مردم را به ریال و خرجشان را به دلار حساب کنیم، کار درستی نیست.

نماینده ایلام با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خاص این استان، تاکید کرد: این استان سرشار از منابع خدادادی آب و منابع هیدروکربنی است که مدیریت این ۲ منبع در دست مردم استان نیست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول به پروژه بزرگ سامانه گرمسیری در استان اشاره کرد و گفت: در بحث آب و طرح سامانه گرمسیری، طول مسیر انتقال آب در استان ایلام ۸۷۵ کیلومتر مصوب شده که این میزان به ۲۷۵ کیلومتر کاهش یافته است.

امینی اظهار داشت: در بحث مدیریت نفت ۲ سال دنبال این بودیم که مدیریت نفت و گاز غرب کشور به استان ایلام منتقل شود البته چارت آن اصلاح شده است و تلاش خواهیم کرد بخشی از این مدیریت در استان ایلام مستقر شود.

او از اکتشاف چاه‌های جدید نفت و گاز در استان خبر داد و افزود: در استان ایلام چاه‌های جدیدی کشف شده و در حال راه‌اندازی است، این استان سرشار از منابع نفت و گاز بوده و بایستی بخشی از مدیریت نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام مستقر شود، البته چاه‌های چنگوله در دست عقد تفاهم‌نامه و اقدام است.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.