مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در اولویت حمل و نقل جاده ای استان است.

توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در اولویت  راهداری و حمل ونقل جاده ای به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه نظارت بر زمان حرکت سامانه‌های سفر و وضعیت فضا‌های اقامه نماز در محور‌های مواصلاتی که در محل استانداری برگزار شدتوسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کنار سکو‌های نماز ضمن کاهش تصادفات رانندگی می‌تواند به گسترش فرهنگ نماز به عنوان مهمترین فریضه الهی کمک قابل توجه‌ای نماید.

ایوب کرد اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص این استان نظیر وسعت زیاد، پراکندگی جمعیت و شرایط اقلیمی متنوع، این اداره کل علاوه بر ساخت سکو‌های نماز، راه اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی را مورد توجه ویژه قرار داده است به طوری که تاکنون ۱۸ سکوی نماز و تعداد زیادی مجتمع خدمات رفاهی راه اندازی شده است.

او  ادامه داد: مجموعاً تا کنون ۸۶ موافقت اصولی برای ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در استان صادر شده است که هم اکنون ۳۲ مجتمع در حال بهره برداری و ۲۴ مجتمع نیز در دست ساخت است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سکو‌های نماز در این استان از استقبال عمومی خوبی برخوردارند، گفت: این اداره کل برحسب وظایف خود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم استانی‌ها و مسافران عزیز در محور‌های مواصلاتی، با وجود بعد مسافت آبرسانی مستمر به سکو‌های نماز را از طریق نصب تانکر در محل به انجام می‌رساند.

کرد در پایان افزود: از آنجایی که عمده سکو‌های نماز در محور‌های اصلی سیستان و بلوچستان قرار دارند ضروری است با کمک خیران و دهیاری‌ها این سکو‌ها در محور‌های روستایی نیز راه اندازی شود و از مشارکت مردم در نگهداری و بهره برداری از آن‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار