رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار پیامی به استقبال مراسم سالانه بهترین‌های فوتبال آسیا رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم سالانه بهترین‌های فوتبال آسیا فردا (دوشنبه) در هنگ کنگ برگزار خواهد شد و فوتبال قاره کهن بهترین‌های خود را در بخش‌های مختلف خواهد شناخت.

به همین مناسبت شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیامی منتشر کرد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آسیا یک سال دیگر دستاورد‌های شگفت انگیز در داخل و خارج میدان را جشن می‌گیرد، جایی که مسابقات ما به سطوح جدید رسید و نه تنها در آسیا بلکه در سراسر جهان همچنان با طرف‌داران خود ارتباط برقرار کرد.

او افزود: فردا شب، ما به تلاش بازیکنان، مربیان و فدراسیون‌های عضو، که از طریق عملکرد‌های خود در زمین و از طریق فعالیت‌ها و برنامه‌هایی با هدف ترویج و توسعه فوتبال، شخصیت و نگرش نمونه‌ای نشان داده اند، ادای احترام خواهیم کرد. دستاورد‌های آسیا شایسته چنین رویدادی است و ما در کنار هم جشن می‌گیریم و از برندگان جوایز سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا تجلیل می‌کنیم.

از کشورمان علیرضا بیرانوند نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا است.

رقبای بیرانوند برای کسب جایزه بازیکن مرد سال آسیا به ترتیب تومواکی ماکینو مدافع تیم اوراواردز و اکرم عفیف بازیکن تیم الاسد قطر هستند.

نام سردار آزمون هم در بین بهترین لژیونر‌های سال آسیا در کنار سون هیونگ مین و ماکوتو هاسبه دیده می‌شود. در بین نامزد‌های برترین بازیکنان سال مرد فوتسال آسیا هم نام مهدی جاوید و در بین برترین مربی زن سال هم نام کتایون خسرویار به چشم می‌خورد.

فدراسیون فوتبال ایران هم نامزد جایزه فدراسیون الهام بخش است.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: آرزو‌های من سقف ندارد/ جایزه برترین بازیکن آسیا را به مردم ایران تقدیم می‌کنم


انتهای پیام/

پیام رئیس‌ای اف سی در آستانه برگزاری جوایز سالانه آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار