بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می گیرد

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:با ورود موج جدید بارشی از روز چهارشنبه بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق تا روز پنجشنبه بسیاری از مناطق استان به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان را فرامی گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: امروز ناپایداری‌های جوی در بسیاری از مناطق استان اصفهان، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.

او به ورود موج جدید ناپایدار و بارش زا از روز چهارشنبه به غرب استان اشاره و اضافه کرد: با فعالیت این سامانه بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید تا روز پنجشنبه بسیاری از مناطق استان به ویژه غرب و جنوب استان را فرامی گیرد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

علی عسگریان با بیان اینکه کاهش کیفیت هوا در ساعات صبح به دلیل غبار محلی در مناطق مرکزی استان دور از انتظار نیست، افزود: بیشینه دما در کلان شهر اصفهان امروز به ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای هشدار داد: با ورود امواج ناپایدار و تشدید فعالیت سامانه بارشی از اواسط روز چهارشنبه در نیمه شرق و جنوب شرق و به تدریج در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و شرق استان اصفهان بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود؛ از این رو احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، شکل گیری روان آب محلی، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد به ویژه در شرق و جنوب شرق اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار