فرماندار همدان گفت: امکان ثبت نام همزمان ۹ داوطلب در ستاد انتخابات همدان فراهم است.

امکان ثبت نام همزمان ۹ داوطلب در ستاد انتخابات همدان فراهم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین افشاری فرماندار همدان از فعالیت ۴۰ نفر در ستاد انتخابات شهرستان همدان خبر داد و گفت: امکان ثبت نام همزمان ۹داوطلب در ستاد انتخابات شهرستان همدان فراهم شده است.

او در نخستین روز ثبت نام کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در بازدید جمعی از خبرنگاران از ستاد انتخابات شهرستان همدان در جمع خبرنگاران با بیان این که از ساعت ۸ صبح که فرمان رسمی ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داده شد افزود: به طور میانگین ثبت نام یک کاندیدا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

فرماندار همدان با بیان اینکه روال کار به این شکل است که تا ساعت ۱۸ هر روز و تا روز شنبه ۱۶ آذر ثبت‌نام انجام خواهد شد، گفت: طبق موارد اعلام شده فرد متقاضی ثبت نام باید مدارک کامل به همراه داشته باشد.

افشاری با تاکید بر اینکه کاندیدا‌ها ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند از نخبگان سیاسی، اجتماعی و شخصیت‌های که در خود توان نماینده شدن را دارند برای ثبت نام در این انتخابات دعوت کرد و گفت: هر چه سلایق مختلف با دیدگاه‌های متفاوت در انتخابات ثبت نام کنند میزان مشارکت مردم افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سلایق مختلف با دیدگاه‌های مختلف باید خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند، گفت: این اقدام سبب رقابتی‌تر شدن انتخابات می‌شود و میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای افزایش خواهد یافت.

فرماندار همدان با بیان اینکه ستاد انتخابات و فرمانداری محیطی دولتی است و فرد ثبت نام کننده باید به تنهایی برای ثبت نام حاضر شود و همراهی کنندگان وی در سالن انتظار منتظر بمانند، گفت: در انتخابات ملاک قانون است و اسامی کاندیدا‌ها و ثبت نام کنندگان تا روز آخر افشا نخواهد شد.

او با اشاره به فعالیت ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری همدان گفت: هیئت اجرایی و هیئت نظارت نیز فضا را رصد می‌کنند و گزارش‌های مردمی و گزارش‌هایی که از طریق ضابطین نظامی و انتظامی و اداری واصل می‌شود مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ا

 

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در فرمانداری ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار