مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: احتمال بارش برف و باران و افت دما از بعد ظهر فردا تا پایان روز سه شنبه در استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی درباره ورود سامانه بارش برف و کاهش شدید دمای استان بین ۶ تا ۱۰ درجه از عصر فردا دوشنبه تا پایان روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه، احتمال بارش برف و کولاک در ارتفاعات استان وجود دارد از این رو مردم استان ضمن پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، در صورت لزوم نیز حتما موارد ایمنی در اینخصوص را داشته باشند.

او افزود: بارش‌ها به شکل باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها به شکل برف خواهد بود که متعاقب آن احتمال بروز آبگرفتگی و سیلاب در سطح شهر‌ها و مسیل رودخانه‌ها و همچنین کولاک و مه گرفتگی در گردنه‌ها وجود دارد.

مهدیخانی گفت: هشدار‌های لازم برای دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، مقابله و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان صادر شده لذا مقتضی است شهروندان با رعایت اصول ایمنی، خصوصا در هنگام رانندگی، منجمله به همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم برای عبور از جاده‌های برف گیر در به حد اقل رساندن خسارات وارده و نیز همکاری با دستگاه‌های امداد رسان اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

احتمال بارش برف و باران و افت دما  در قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار