امروز ؛

واگذاری ۷۹ واحد مسکونی در گلستان به خانواده‌های دارای معلول / کمک بلاعوض به معلولان برای ساخت خانه

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: ۷۹ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی تحت پوشش استان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان واگذار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی استان گلستان در مراسم واگذاری این خانه‌ها گفت: از تعداد ۷۹ واحد مسکونی که امروز در گلستان واگذار شد ۱۹ واحد برای خانواده‌های دارای دو معلول هستند که با همکاری بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، خیرین مسکن ساز، مسکن و شهر سازی آماده و تحویل این عزیزان شد.


ابراهیم غفاری افزود: ۵۸ واحد دیگر نیز خودمالکی ساخته شد و ۲ واحد نیز مددجویان دارای دو معلول تمایل داشتند خود مجری ساخت این واحد‌ها باشند که امروز موفق شدیم این واحد‌ها را هم تحویل این عزیزان دهیم.


به گفته غفاری، برای خانواده‌های دارای یک معلول و کسانی که تحت پوشش هستند ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای خرید و ساخت خانه به این افراد اختصاص داده می‌شود.


مدیرکل بهزیستی استان گلستان به کمک بلاعوض یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی پارسال بهزیستی در این زمینه اشاره کرد و گفت: پارسال در بخش خانواده‌های دارای دو معلول ۳۰ میلیون تومان در حوزه شهری و ۱۸ میلیون تومان در حوزه روستایی کمک بلاعوض پرداخت شد که امسال این مبلغ در حوزه شهری به ۶۰ میلیون تومان و در حوزه روستایی به ۳۸ میلیون تومان رسیده است.


انتهای پیام / فا


کمک بلاعوض به معلولان برای ساخت خانه

برچسب ها: تسهیلات ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.