آرزو دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن گفت:دوست دارم با توجه به علاقه‌ی شخصی ام، به لیگ اسپانیا بروم و تجربه‌های بیشتری در فوتبال حرفه‌ای کسب کنم.

گلنوش خسروی، ملی پوش ۱۸ ساله تیم ملی فوتبال بانوان و اولین لژیونر فوتبال بانوان در  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: هیچوقت فکر نمی‌کردم بتوانم فوتبالیست حرفه‌ای شوم، زمانی که فعالیتم در فوتسال را در سنین ابتدایی مدرسه شروع کردم، بعد از گذشت یک سال، به تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال دعوت شدم و باعث شد به استعدادم در فوتبال پی ببرم.

او که پیش از این به نیمار فوتبال زنان ایران نیز معروف شده بود شده بود، با اشاره به کسب عنوان اولین بانوی لژیونر فوتبال ایران اذعان کرد: من ۴ سال در باشگاه ذوب آهن بهترین عملکرد و تلاش را از خود نشان دادم و این خیلی به پیشرفت من کمک کرد. از زمانی که وارد فوتبال حرفه‌ای شدم یکی از اولین اهدافم لژیونر شدن بود و این برای من ابتدای راه است و دوست دارم با توجه به علاقه‌ی شخصی ام، به لیگ اسپانیا بروم و تجربه‌های بیشتری در فوتبال حرفه‌ای کسب کنم.

خسروی شرایط تیم کنونی اش را این گونه توصیف کرد: با توجه به پیشنهاداتی که داشتم از بین باشگاه‌های مختلف، با بررسی آقای آذری، مدیر عامل سابق باشگاه ذوب آهن تصمیم گرفتم به باشگاه کوناک بلدی اسپور ترکیه بروم. خوشبختانه این باشگاه از نظر امکانات و رفاه و همچنین سطح کیفی بازیکنان در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و همه این عوامل به پیشرفتم سرعت بیشتری بخشیده است، امیدوارم با وجود سن کمی که دارم نسبت به سایر هم تیمی هایم، بتوانم خودم را بیش از پیش ثابت کنم.

او در ادامه به مسابقات کافا و نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران اشاره کرد و گفت: این مسابقات به صورت فشرده در ۹ روز برگزار شد و با توجه به اینکه تیم در زمان کوتاهی بسته شد و فرصت تمرین به قدر کافی وجود نداشت و همچنین شرایط بدنی بالای تیم ازبکستان، نتوانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و در نهایت به عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کردیم. در حال حاضر ۴ ماه است که از خانواده ام دور هستم، ولی هر رسیدنی سختی‌ای دارد و امیدوارم بتوانم نماینده‌ی خوبی برای کشورم باشم.

ملی پوش فوتبال بانوان با گلایه از تبعیض بین لیگ فوتبال مردان و زنان افزود: گرچه به مرور زمان شاهد اتفاقات بهتری در فوتبال بانوان مخصوصا با حمایت خبرنگاران و عکاسان پیشرفت خوبی در این زمینه حاصل شده است، اما همچنان پیشرفت در لیگ آقایان بیشتر است و این نیاز به توجهات بیشتری از سوی مسئولین فوتبال و ورزش کشور دارد.
 
 
انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.