مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: پرداخت و یا حذف یارانه معیشتی برای مشمولان اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وطن دوست، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کمیته تخصصی اقتصادی شورای اطلاع رسانی یارانه معیشتی دولت گفت: با توجه به حذف برخی خانوار‌ها از دریافت یارانه معیشتی و افزایش مراجعات مردم لازم است، مردم از نحوه روند دریافت یارانه نقدی و معیشتی مطلع شوند.

او افزود: برخی افراد به دلیل عدم ثبت نام در جریان چهار واقعه حیاتی از جمله تولد، فوت، ازدواج و طلاق از دریافت یارانه نقدی حذف می‌شوند که باید مردم از مهلت مقرر برای انجام تغییرات که دو ماه در نظر گرفته شده است، آگاهی یابند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل ادامه داد: چنانچه فردی از دریافت یارانه نقدی محروم باشد، یارانه معیشتی نیز به وی تعلق نمی‌گیرد و باید اقدام به ثبت تغییرات در پرداخت یارانه نقدی کند.

وطن دوست اظهار کرد: افرادی که یارانه نقدی به آن‌ها واریز نشده می توانند از طریق شماره گیری کد #۶۳۶۹* از وضعیت دریافت یارانه خود اطلاع کسب کنند.

او افزود: ظرف ۲۴ ساعت مشمول بودن یا نبودن برای دریافت یارانه همراه با کد رهگیری به شماره همراه ارسال می‌شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: به دلیل واریز نشدن یارانه معیشتی برای برخی خانوار‌ها، مراجعات مردم به فرمانداری‌ها و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌های افزایش یافته که لازم است روند دریافت یارانه معیشتی برای مردم شفاف سازی تا ابهامات موجود در این خصوص کاسته شود.

انتهای پیام/ح

پرداخت یارانه معیشتی برای خانوارها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.