بازیکن پیشین آرسنال اعتقاد دارد این تیم هنوز با بیماری دوران امری دست و پنجه نرم می‌کند و زمان زیادی طول می‌کشد تا مشکلات این تیم برطرف شود.

مشکلات آرسنال در کوتاه مدت برطرف نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رابرت پیرس بازیکن پیشین تیم فوتبال آرسنال اعتقاد دارد مشکلات این تیم در کوتاه مدت برطرف نخواهد شد، زیرا بازیکنان همچنان دچار بیماری مربوط به دوران سرمربیگری اونای امری در این تیم هستند.

پس از آن که آرسنال ۷ بازی پیاپی را بدون پیروزی پشت سر گذاشت، اونای امری از هدایت این تیم برکنار شد و فردی لیونبرگ به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد، اما لیونبرگ هم نتوانست به تیره روزی‌های توپچی‌ها پایان دهد و در حالی که آرسنال پس از ۷ هفته ناکامی به یک پیروزی نیاز داشت، آن‌ها با تساوی ۲-۲ برابر نوریچ متوقف شدند.


بیشتر بخوانید: یک امتیاز نخستین دستاورد لیونبرگ روی نیمکت توپچی ها/ توقف گرگ‌ها در خانه


مسئولان باشگاه برای هدایت تیمشان به دنبال جذب یک سرمربی کاربلد هستند و مایکل آرتتا و برندان راجرز  اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری این تیم به شمار می روند. از مائوریسیو پوچتینو، پاتریک ویرا و کارلو آنچلوتی هم به عنوان دیگر گزینه‌های احتمالی هدایت توپچی‌ها نام برده می‌شود.  

با این حال رابرت پیرس هافبک سال‌های نه چندان دور آرسنال معتقد است هیچ کدام از این مربی‌ها نمی‌توانند در کوتاه مدت مشکلات آرسنال را برطرف کنند. او درباره توقف آرسنال برابر نوریچ گفت: این یک  بازی دشوار برای هر ۲ تیم بود و در برخی دقایق استرس بسیار بالا بود. مهم‌ترین نکته بازی این بود که آرسنال هنوز بیمار است و لیونبرگ یا هر کس دیگری که سرمربی باشد، باید دوای درد تیم را پیدا کند.


بیشتر بخوانید: پنج بازیکنی که باید از جمع توپچی‌ها جدا شوند


پیرس در ادامه گفت: آرسنال ضعیف شده و آرامش تیم از بین رفته است. وقتی شما اعتماد به نفستان را از دست می‌دهید، مسئولیت پذیری تان هم کمتر می‌شود و به دنبال آن تلاش کمتری می‌کنید.  

او افزود: در خط حمله آرسنال همه چیز به خوبی پیش می‌رود، اما در دفاع مشکلات زیادی وجود دارد که لیونبرگ هم از آن آگاه است و برای حل مشکلات خط دفاعی باید کار‌های زیادی صورت بگیرد.  

انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن سابق آرسنال درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار