دستیابی به استاندارد‌های شهر دوستدار کودک و افزایش مشارکت‌پذیری کودکان، از جمله اهداف راه‌اندازی این پارک است

راه‌اندازی نخستین پارک هوشمند کودک در سمنانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مریم معتمدی معاون شهردار سمنان با اشاره به اینکه دهه فجر امسال پارک هوشمند کودک سمنان آماده بهره‌برداری است، گفت: دستیابی به استاندارد‌های شهر دوستدار کودک و افزایش مشارکت‌پذیری کودکان از جمله اهداف راه‌اندازی این پارک است.

او با اشاره به اینکه گسترش شهرنشینی در برخی موارد سبب نادیده گرفتن کودکان می‌شود، افزود: پاسخ به نیاز‌های کودکان در شهر‌ها بسیار مهم و ضروری است تا در سایه این امر مهم شاهد پرورش و رشد کودکانی با استعداد برای پیشرفت آینده کشور باشیم.

معاون شهرداری سمنان، لذت و تفریح را یکی از این نیاز‌های حیاتی انسان‌ها به ویژه کودکان عنوان و بیان کرد: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، مدل جدیدی از تفریح را برای کودکان فراهم کرده است و باید از این فرصت به خوبی بهره گرفت.

معتمدی ابراز کرد: پارک هوشمند کودک سمنان مبتنی بر فناوری‌های به روز است که کودکان می‌توانند با بهره‌گیری از این امکان در گوشی‌های همراه از محتوای این پارک استفاده تفریحی و آموزشی کنند.

او تصریح کرد: باغ وحش مجازی، دهکده نقاشی جادویی، آموزش وضو و نماز، منظومه شمسی، حوضچه دلفین‌ها و طبیعت از جمله گام‌های پارک هوشمند کودک سمنان است.

شهر سمنان حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و در حال حاضر داری ۲ منطقه و ۶ ناحیه است.

انتهای پیام / ن

پارک هوشمند کودک سمنان مبتنی بر فناوری‌های به روز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار