رییس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد گفت: دراین شهرستان ۴ هزار و ۹۳۴  واحد صنفی فعال  هستند که از این تعداد هزار و ۱۹۲ واحد بدون جواز کسب فعالیت میکنند.

هزار و 192 واحد صنفی در نظرآباد فاقد جواز کسبجمعلی خرمن بیز، رییس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: برخورد با واحد‌های صنفی که بدون مجوز فعالیت میکنند در دستور کار قرار گرفته است.

جمعلی خرمن بیز افزود: مشاورین املاک، عکاسان و آرایشگران مردانه، آرایشگران زنانه، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، مصنوعات فلزی، پوشاک، خوارو بار، موسسه اتومبیل کرایه، خیاطان، قصابان و پزندگان، خرازان، نمایشگاه‌های اتومبیل، نانوایان، تعمیرکاران اتومبیل، تعمیرکاران لوازم خانگی، طلا و ساعتاتحادیه‌های فعال  در اتاق اصناف نظرآباد  هستند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری هزار و ۸۴۰ بازرسی از  اصناف سطح شهرستان انجام شده گفت: از این تعداد  ۲۹۴ واحد صنفی اخطار پلمپ گرفته، ۲۱ مورد از آن پلمپ و ۱۰۰ مورد نیز جریمه شده اند.

رییس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد با بیان اینکه  خوشبختانه در نظرآباد شاهد تخلفات صنفی زیادی نیستیم  افزود: طی ۸ ماه گذشته در مجموع ۲۱۳ مورد شکایت ثبت شده که عمده تخلفات نیز در خصوص گران فروشی بوده است.

او گفت: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت وجود شکایتی همه روزه با تلفن بازرسی اتاق اصناف به شماره ۴۵۳۶۱۸۸۰_۰۲۶ تماس بگیرند تا کلیه شکایات مربوطه از واحد‌های صنفی در اسرع وقت و با ارجاع به اتحادیه مربوطه و تشکیل هیئت حل اختلاف آن مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام / ش.م

از ابتدای سال جاری هزار و 840 بازرسی از  اصناف شهرستان نظر آباد انجام شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.