مدیر عامل درمانگاه شبانه روزی شبیر منطقه پاکوشک استان اصفهان از خدمات دهی شبانه روزی این درمانگاه به بیماران با تعرفه پزشکی بسیار کم خبرداد.

علی فارسی مدیر درمانگاه شبانه روزی شبیر منطقه پاکوشک استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه افزایش هزینه‌های درمانی همچون هزینه ویزیت، اقلام دارویی و تعرفه‌های پزشکی باعث ایجاد مشکلاتی برای بیماران شده، سال گذشته با تاسیس یک خیریه درمانی به نام خیریه حضرت زینب (ع) منطقه پاکوشک اصفهان توانستیم فعالیت خدمات دهی درمانی به بیماران با تعرفه پزشکی بسیار کمی را آغاز کنیم.

او افزود:خوشبختانه با عزم و اراده بیشتر توانستیم کلینیک درمانی شبانه روزی شبیر را در طبقه فوقانی مسجد النبی منطقه پاکوشک اصفهان در فضایی۴۰۰متری ایجاد کنیم.این کلینیک درمانی با مجوز لازم از سازمان بهداشت و درمان استان اصفهان فعالیت خود را در زمینه‌هایی مانند دندان پزشکی، خدمات بهداشت عمومی، تزریقات و پانسمان، مامایی، مشاوره تغذیه و روان شناسی آغاز کرده است.

مدیر درمانگاه شبانه روزی شبیر منطقه پاکوشک استان اصفهان تاکید کرد:این کلینیک نزدیک به۲سال است که به صورت نیمه روز به عنوان مطب، پزشکان با تجربه‌ای را که با ما تمایل به همکاری داشتند را جذب کرده است.در حال حاضر نزدیک به یک ماه هست که این درمانگاه در قالب شبانه روزی فعالیت درمانی می‌کند.
 
فارسی اضافه کرد:هدف این درمانگاه شبانه روزی خدمات دهی به بیماران با کمترین هزینه تعرفه پزشکی است.خوشبختانه به دلیل تعرفه پزشکی بسیار پایین این درمانگاه استقبال مردم نیز بسیار بالا بوده است.

مدیر درمانگاه شبانه روزی شبیر منطقه پاکوشک استان اصفهان ادامه داد:در تلاشیم تا در سال‌های آینده بخش‌های مختلف دیگری را مانند رادیولوژی و ازمایشگاه رادر این درمانگاه ایجاد کنیم.

فارسی تاکید کرد: هزینه ساخت ساختمان این درمانگاه از صفر تا صد توسط خیرین و اهالی این منطقه صورت گرفته است.

او اضافه کرد:یکی از اقدامات این در مانگاه جهت کمک به بیماران بی بضاعت و کم درآمد ارائه کارت سبز به معنای خدمات دهی رایگان به این افراد طی چند روز گذشته بوده است.

مدیر درمانگاه شبانه روزی شبیر منطقه پاکوشک اصفهان گفت: این درمانگاه به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) با حضور آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان و نماینده ولایت فقیه و جمعی از مسئولان استان اصفهان در روز چهار شنبه بعد از نماز مغرب و عشا افتتاح خواهد شد.
 
انتهای  پیام/ی
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.