محمدی گفت: شورای مدیریت بحران استان باید نظر نهایی در خصوص انتشار بوی نامطبوع در تهران را ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره انتشار بوی نامطبوع در مناطق مختلف پایتخت گفت: از چند ساعت گذشته بوی نامطبوعی در برخی از مناطق شهر تهران استشمام شده است.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های دریافتی و با برقراری تماس‎هایی با سازمان آتش نشانی تهران مشخص شد که در مناطق ۲، ۴، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۳ بوی نامطبوع استشمام شده است و اکیپ‌هایی از سازمان آتش نشانی و ادارات کل مرتبط به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

محمدی ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسان مشخص شد که فقط بخشی از مناطق تهران درگیر این بو هستند و این موضوع کل تهران را شامل نمی‌شود.

وی افزود: تاکنون منشأ این بو مشخص نشده و گزارش‌های مربوط را به استانداری، سازمان آتش نشانی و مدیریت بحران شهر تهران ارسال کردیم.


بیتشر بخوانید: انتشار بوی نامطبوع در ۷ منطقه پایتخت


رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه این موضوع یک بحران نیست و به مرحله بحران نرسیده است، گفت: در حال انجام وظایف خود هستیم و نظر نهایی در این خصوص باید از طریق استانداری تهران اعلام شود و طبق قانون مدیریت بحران کشور، شورای مدیریت بحران استان باید نظر نهایی در این خصوص را ارائه دهد.

وی ابا بیان اینکه بوی نامطبوع در محلات ونک، پیروزی، یافت آباد، آزادی، انقلاب، میدان امام حسین (ع) استشمام شده است، افزود: بر اساس گزارش‌های میدانی تاکنون منشأ بوی نامطبوع مشخص نشده است و باید منتظر ارسال گزارش سازمان محیط زیست، استانداری، بخش‌های امنیتی و انتظامی باشیم تا دربار آن اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار