رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: ۵۰ نفر در حوزه‌های انتخابیه فارس در دومین روز ثبت نام از داوطلبان مجلس شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،احمدی زاده  رئیس ستاد انتخابات استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین روز از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۵ حوزه انتخابیه فارس، ۵۰ نفر نام نویسی کرده اند.

او ادامه داد: از این تعداد ۲۲ نفر از حوزه انتخابیه شیراز و مابقی از ۱۴ حوزه انتخابیه دیگر شهرستان‌های استان است.

احمدی زاده افزود: جمعا دیروز و امروز ۹۰ نفر در ۱۵ حوزه انتخابیه فارس نام نویسی کرده اند و ۱۲ نفر از داوطلبان در سن ۳۵ و ۳۶ سال هستند.

او تصریح کرد: امروز در همه حوزه های انتخابیه استان ثبت نام انجام شده است که بیشترین ثبت نام شدگان از حوزه انتخابیه شیراز و کمترین آن لامرد و مهر و چند حوزه انتخابیه دیگر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس  گفت: داوطلبان برای ثبت نام در همان روز‌های ابتدایی مراجعه کنند و نام نویسی را به روز‌های آخر نگذارند.

احمدی زاده اضافه کرد: درخصوص تخلفات انتخاباتی، ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی هم در سطح استان و هم در شهرستان ها شکل گرفته است و به طور قطع هم فرمانداری ها و دیگر دستگاه های نظارتی، تخلفات پیش از موعد مقرر و قانونی کاندیداهای احتمالی و یا ثبت نام شدگان رصد و به ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در سطح استان، شهرستان ها و مرکز اطلاع داده می شود.

او افزود: به مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تاکید شده که بی طرفی را حتما حفظ کنند تا چارچوب قانونی رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس ادامه داد: ثبت نام کاندیدا‌ها طی روز‌های دهم تا شانزدهم آذر، از ساعت ۸ صبح تا ١٨ بعدازظهر در محل فرمانداری انجام می‌شود.

نام نویسی ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه شیراز

امیری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شیراز نیز در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه انتخابیه شیراز دیروز و امروز مجموعا ۳۷ داوطلب ثبت نام شده است که از این تعداد ۳۳ نفر آقا و ۴ نفر خانم هستند.

او ادامه داد: امروز ۲۷ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲ نفر در حال ثبت نام هستند و ۳ نفر در حال بررسی است و  ۲۲ نفر ثبت نام قطعی شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار