سرهنگ سلامی گفت: در ۶ ماهه گذشته بیش از ۶ هزار دانش آموز،سه هزار دانشجو وسه هزار سرباز از موزه دفاع مقدس سمنان بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ۵۰ هزار گردشگر از ابتدای فروردین سالجاری تاکنون از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان بازدید کردند.

سرهنگ سلامی بیان کرد: موزه دفاع مقدس استان سمنان ظرفیتی قابل توجه برای توسعه اقتصادی و جذب گردشگر در استان دارد که با بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس می‌توان برای ایجاد اشتغال پایدار در این بخش اقدام کرد.

او افزود: در ۶ ماهه گذشته بیش از ۶ هزار دانش آموز، سه هزار دانشجو، و سه هزار سرباز وظیفه مستقر در پادگان‌های استان از موزه دفاع مقدس سمنان بازدید کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: ساخت جاده فرعی برای اتصال جاده اصلی تهران-مشهد در بخش سمنان به موزه دفاع مقدس برای جذب گردشگر با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان در دستور کار قرار دارد.

سلامی عنوان کرد: گردشگری دفاع مقدس ظرفیت بکر برای توسعه استان سمنان است که باید با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه آن اقدام کرد.

او افزود: تاکنون برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان ۲۴۰ میلیارد ریال با همکاری دولت و دیگر نهاد‌های مربوط هزینه شده است.

ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان در سفر سال ۱۳۸۵ رهبر معظم انقلاب به استان تصویب و در ۱۳۸۷ عملیات اجرایی آن در ۱۲۰ هزار متر مربع آغاز شد.

استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام / م

برچسب ها: دفاع مقدس ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.