جدیدترین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

مشترکان ایرانسل و رایتل ریزش کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جدیدترین گزارش آماری خود از وضعیت حوزه «تلفن همراه»، به پایش شاخص‌های کلیدی نظیر «تعداد مشترکان»، «ضریب نفوذ» و «سهم بازار» اپراتور‌های تلفن همراه پرداخت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان شهریورماه سال جاری، نشان می‌دهد که میزان "ضریب نفوذ" همراه اول به ۷۴.۳۱، ایرانسل به ۶۰.۰۷ و رایتل به ۵.۳۲ رسیده است.

نمودار "سهم بازار" اپراتور‌های همراه هم حاکی از سهم بازار ۵۳ درصدی همراه اول، ۴۳ درصدی ایرانسل و ۴ درصدی رایتل است.

تعداد سیم‌کارت‌های واگذار شده‌ همراه اول تا پایان شهریورماه سال جاری ۸۶.۹۴۵.۵۳۸ است که تعداد ۶۱.۷۳۱.۵۲۴ مشترک فعال دارد. تعداد سیم‌کارت‌های واگذار شده‌ ایرانسل ۸۵.۰۲۵.۶۵۱ است که تعداد ۴۹.۸۹۹.۹۹۸ مشترک فعال دارد و سیم‌کارت‌های واگذار شده‌ اپراتور رایتل نیز ۹.۴۰۳.۸۱۳ است که تعداد ۴.۴۲۰.۱۴۶ مشترک فعال دارد.

این آمار حاکی از آن است که از میزان سیم‌کارت‌های واگذار شده‌ همراه اول، ۲۰.۱۳۰.۰۹۸ خط دائمی و ۶۶.۸۱۵.۴۴۰ خط اعتباری است. خطوط فعال دائمی اپراتور اول هم ۱۸.۶۳۶.۶۶۵ و خطوط فعال اعتباری این اپراتور ۴۳.۰۹۴.۸۵۹ است.

در ایرانسل میزان خطوط واگذار شده دائمی ۳.۵۳۵.۴۳۲ و خطوط واگذار شده‌ اعتباری ۸۱.۴۹۰.۲۱۹ است که میزان خطوط فعال دائمی ایرانسل ۲.۴۸۳.۹۱۱ و میزان خطوط فعال اعتباری این اپراتور ۴۷.۴۱۶.۰۸۷ است.

در رایتل نیز ۱۵۰.۵۷۴ خط واگذار شده دائمی و ۹.۲۵۳.۲۳۹ خط واگذار شده هم اعتباری است که خطوط فعال دائمی رایتل ۹۵.۹۰۱ و خطوط فعال اعتباری این اپراتور هم ۴.۳۲۴.۲۴۵ است.

ریزش مشترکان ایرانسل و رایتل

ریزش مشترکان ایرانسل و رایتل

ریزش مشترکان ایرانسل و رایتل

ریزش مشترکان ایرانسل و رایتل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار