مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: طی یک سال و نیم گذشته بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان وام ضروری از منابع این صندوق به نیازمندان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر خوش نیّت مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین با اشاره به پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان وام ضروری به نیازمندان گفت: این میزان وام ضروری به پنج هزار و ۴۰۶ نیازمند پرداخت شده است.

خوش نیت افزود: تلاش حداکثری برای جذب منابع مورد نیاز، جهت پرداخت انواع وام‌های قرض‌الحسنه، افزایش ضریب نفوذ خدمات حمایتی، تامین حداقل نیاز‌های اساسی خانوار‌های نیازمند، ارتقای سطح مطلوبیت، جامعیت و کفایت خدمات، حفظ کرامت انسانی مددجویان و رشد ایمانی، معنوی و فرهنگی آنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانوار‌های جامعه هدف از اهداف این صندوق است.

او اضافه کرد: تسهیلات صندوق امداد ولایت صد در صد قرض الحسنه است و حتی یک درصد کارمزد نیز از وام‌های پرداختی دریافت نمی‌شود.

خوش نیت ادامه داد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت آمادگی دارد به افراد معرفی شده از سوی خیران و نیکوکارانی که در این صندوق سپرده گذاری کرده اند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت خاطرنشان کرد: صندوق‌های قرض الحسنه خانگی و محلی نیز می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت برای پرداخت وام قرض الحسنه به اعضای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار