مدیر شرکت ملی پخش فرآور ده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش مصرف گاز سی ان جی میانگین مصرف روزانه بنزین در استان به کمتراز پنج میلیون لیتر رسیده است.

کاهش ۲۵ درصد مصرف بنزین در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی ضمن قدردانی از تلاش تمامی مالکان مجاری عرضه، شرکت‌های حمل نقل فرآورده ورانندگان نفتکش در سوخت رسانی بدون وفقه در سطح استان، گفت: حدود ۴۰ درصد بنزین استان در کلان شهر شیراز مصرف می‌شود که با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت این میانگین مصرف از روزانه دو میلیون وپانصد هزار لیتر به یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار لیتر رسیده است.

او با بیان این موضوع که سیاست کلی کشور در بخش مصرف سوخت بویژه حمل ونقل توسعه سوخت پاک وغیر الاینده سی ان جی است، افزود: میانگین مصرف این سوخت در استان فارس تاقبل از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت یک میلیون و ۲۵۰ هزار متر مکعب بوده که پس از اجرای طرح با افزایش ۱۵ درصد به یک میلیون و پانصد هزار مترمکعب در روز رسیده است.

مدیر منطقه فارس همچنین تصریح کرد: با این میزان افزایش مصرف گاز سی ان جی در استان از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تاپایان دهم آذر ماه جاری بیش از ۲۲ میلیون و پانصد هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است، که این مهم از طریق تعداد ۱۲۸ باب جایگاه سی ان جی فعال در استان انجام می‌شود.

بنی کریمی گفت: در راستای حمایت از جایگاه‌های خسارت دیده وسوخترسانی مطلوبتر به مردم با انجام تمهیدات لازم تعداد پنج باب جایگاه سیار در شهر شیراز مستقر و مورد بهره برداری قرارگرفتند و در حال حاضر وضعیت سوخترسانی در سطح استان بدون مشکل در حال انجام می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار