دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: بازی با سایپا یک طرفه بود و من یک بار هم توپ را مهار نکردم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد فلاح زاده دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران پس از تساوی بدون گل برابر فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر بیان کرد: این بازی به صورت کامل یک طرفه بود به شکلی که من به عنوان دروازه بان سایپا یک بار هم توپ را مهار نکردم. اگر تیم مان دروازه بان نداشت اتفاق خاصی نمی‌افتاد، اما متاسفانه در گلزنی مشکل داریم و بیشتر بدشانس هستیم.

او افزود: همین که موقعیت‌های گل زیادی ایجاد می‌کنیم یعنی سایپا از لحاظ تاکتیکی خوب کار می‌کند، اما امیدوارم بدشانسی دست از سر تیم مان بردارد و با امتیاز کامل از بازی خارج شویم.

دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران درباره صحنه مشکوکی که در نیمه اول این دیدار درون محوطه جریمه فولاد اتفاق افتاد گفت: فکر کنم تاکنون چهار پنالتی مسلم سایپا را در هفته‌های اخیر نگرفته اند و از طرفی ۲ ،۳ پنالتی‌ای که نبوده به ضررمان اعلام کرده اند. در بازی با پارس جنوبی جم طبق ادعای کارشناسان داوری پنالتی حریف درست نبود و آن دیدار را باختیم. در بازی با ماشین سازی هم مشخص شد که خطای مهاجم این تیم روی مدافع ما بوده، اما برای حریف پنالتی گرفتند و پنالتی سایپا را اعلام نکردند. در واقع داور آن بازی سه امتیاز از سایپا گرفت و به ماشین سازی داد.


بیشتر بخوانید: شاه علی دوست: اشتباهات داوری به ضرر سایپا تکرار می‌شود/ تیم مان ضعیف نیست


فلاح زاده ادامه داد: اطمینان دارم این اتفاق‌ها از عمد نیست، اما باید نظارت دقیق تری روی عملکرد داوران باشد تا وضعیت بهتر شود. امروز (چهارشنبه) هم صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه رقم خورد که داور به من گفت طبق قانون جدید اگر توپ پس از برخورد به بدن مدافع به دست او بخورد پنالتی نیست. گفتم این توپ سمت گل حریف می‌رفت چگونه پنالتی نبود؟

او درباره باد نامناسب توپ‌های بازی سایپا و فولاد بیان کرد: توپ‌ها نیمه اول کم باد و در نیمه دوم خیلی پرباد بود. البته ایراد از ما است چراکه باشگاه سایپا میزبان بود و انشالله در هفته‌های آتی دیگر چنین مشکلی تکرار نشود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار