اعضای موسسه بین‌المللی سفیران صلح در غرب کشور با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار کرده و از تلاش‌ها و فعالیت‌های بشردوستانه وی با اعطاء لوح سپاس تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عباس عربی نماینده موسسه بین المللی سفیران صلح در غرب کشور گفت : این تقدیر به پاس فعالیت‌های انسان دوستانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه سلامت می‌باشد.

او گفت : مرادی و همکاران ایشان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره در فعالیت‌های خیرخواهانه پیش قدم بوده و هستند و با این موسسه نیز همکاری بسیار خوبی داشته اند.

عربی افزود : موسسه بین المللی سفیران صلح با بهره گیری از تجربیات و راهنمایی‌های بزرگان اخلاقی و اجتماعی و اندیشمندان صلح طلب، در راستای بسط و گسترش فرهنگ صلح و دوستی، ترویج و تعمیق روحیات برابری و برادری، به امور خداپسندانه و خیرخواهانه ومشکلات جوامع بشری فعالیت دارد.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :از فعالیت موسسه بین المللی سفیران صلح در استان بسیار خرسندیم و از آن حمایت می‌کنیم.

او گفت: بسیاری از نزاع‌ها و پرخاشگری‌ها در جامعه ناشی از معضلات اجتماعی، فرهنگی و مشکلات اقتصادی است که گاهی عواقب جبران ناپذیری را در خانواده‌ها و جامعه در پی دارد.

مرادی افزود: معضلات اجتماعی مسائلی نیستندکه به راحتی و بدون توجه بشود از کنار آن‌ها رد شد و با اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های لازم در تمام سطوح باید با آن مقابله کرد و مانیز از اقدامات بشر دوستانه در زمینه‌های اجتماعی استقبال می‌کنیم.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قابلیت‌های بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف آموزشی، درمانی، بهداشتی و توسعه‌ای دارد و نهایت همکاری را با موسسه بین المللی صلح غرب کشور خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.