مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مبارزه با قاچاق چوب و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو در امر قطع درختان و قاچاق چوب آلات جنگلی فعالیت می‌کنند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با رصد و شناسایی متهمان به قاچاق چوب ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری ماموران منابع طبیعی، سه دستگاه خودرو وانت نسیان، حامل چوب آلات جنگلی را شناسایی و رد اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران در بازرسی از خودرو‌ها موفق شدند، ۵ تن و ۵۰۰ کیلو گرم انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را از متهمن کشف کنند.

او افزود: ارزش ریالی چوب آلات مکشوفه براساس نظریه کارشناسان بیش از ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده که در این ارتباط دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی بخش چهاردانگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پورگفت: پس هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.